Technologie » Komputery

Rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie rozszerzono o elementy koncepcji przedsiębiorstwa 2.0

Rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie rozszerzono o elementy koncepcji przedsiębiorstwa 2.0
Zobacz więcej zdjęć »
Firma IFS udostępniła pierwszą aktualizację rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie 5.7 zawierającą integrację ze środowiskiem Sales Cloud oraz wszechstronne narzędzia zgodne z koncepcją przedsiębiorstwa 2.0 z funkcjami umożliwiającymi klientom pracę grupową

Integracja ze środowiskiem Sales Cloud pozwala firmom na rozszerzenie funkcji platformy Salesforce CRM o rozwiązania zawarte w oprogramowaniu IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie, takie jak logistyka zwrotów, zoptymalizowane harmonogramowanie czy inne rozwiązania niezbędne do bezbłędnej wyceny oraz realizacji złożonych zadań z zakresu usług serwisowych w terenie. Integracja z platformą Salesforce zapewnia użytkownikom rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie wgląd w całą historię współpracy z klientami, co ułatwia przygotowywanie oferty rekomendowanych produktów oraz usług i pomaga zwiększyć przychody przez sprzedaż dodatkowych pozycji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Czytaj całość artykułu: https://www.erp-view.pl/sfa_ffa/rozwiazanie_ifs_zarzadzanie_serwisem_w_terenie_rozszerzono_o_elementy_koncepcji_przedsiebiorstwa_2_0_oraz_o_funkcje_integracji_ze_srodowiskiem_sales_cloud.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »