Technologie » Telekomunikacja

Rozwiązanie Interactive Intelligence wśród ulubionych produktów specjalistów IT

Rozwiązanie Interactive Intelligence wśród ulubionych produktów specjalistów IT
Zobacz więcej zdjęć »
Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, znalazła się na liście „Fave Raves” magazynu Network World obejmującej produkty ocenione przez profesjonalistów IT jako ich ulubione.

Tytuł Fave Rave został przyznany flagowemu produktowi Interactive Intelligence, wielofunkcyjnemu pakietowi oprogramowania komunikacji IP dla firm i centrów obsługi klienta, Customer Interaction CenterTM (CIC). Inżynierowie pracujący z systemem docenili szczególnie jego wielofunkcyjną, otwartą architekturę.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przedstawiciel jednego z amerykańskich klientów firmy, Nicholas Mooney z Medibank Health Solutions, stwierdził, że zagłosował na CIC, ponieważ „jego jednoplatformowa, wielofunkcyjna architektura przekłada się na szybszą konfigurację, mniej problemów z integracją oraz uproszczone zarządzanie i administrację".

Dodatkowym argumentem przekładającym się na wysoką ocenę oprogramowania jest łatwość wprowadzania modyfikacji w CIC oraz obsługa wielu kanałów komunikacji: „CIC oferuje wiele standardowych funkcji, w tym komunikację wielokanałową - czaty internetowe, wiadomości email, smsy i inne - które stwarzają nowe możliwości biznesowe i nowe źródła przychodów dla firmy" - powiedział Nicholas Mooney - „W połączeniu z dużymi możliwościami dostosowywania, które pozwalają nam skonfigurować rozwiązanie pod kątem naszego modelu biznesowego i potrzeb klientów, pakiet CIC zasłużył na tytuł Fave Rave".

Oprogramowanie CIC może zostać wdrożone tradycyjnie lub w chmurze; oferuje organizacjom wszechstronny pakiet funkcji centrum obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej oraz automatyzacji procesów biznesowych. Aplikacje CIC obejmują m.in. kolejkowanie interakcji w wielu kanałach komunikacji, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, ankiety badania opinii klienta, audiokonferencje i inne. Więcej informacji na temat oferty znajduje się na stronie internetowej dostawcy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kinga

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »