Technologie » Internet

Rozwój rynku afiliacji dzięki nowym technologiom

Nowe rozwiązanie antyfraudowe usprawni branżę?

Oszustwa reklamowe są nieustannym problemem branży marketingowej, w szczególności dotykającym reklamodawców i sieci afiliacyjne. Jak szacuje Forrester Research, do 2021 roku straty z tytułu fraudów przekroczą próg niemalże 11 miliardów dolarów. Rynek afiliacji wciąż dąży do zwiększania bezpieczeństwa w tej kwestii, tworząc coraz to nowsze narzędzia służące wykrywaniu oszustw. Jeden z partnerów aff44, z którym sieć współpracuje od początku swego istnienia, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom partnerów. Na rynek weszło nowe narzędzie Proactive Fraud Prevention by TUNE, które za cel stawia sobie ograniczenie oszustw reklamowych, a tym samym - ochronę interesów swych klientów. 

Rozwiązania dedykowane afiliacji 

TUNE to jedna z największych globalnych platform oferujących oprogramowanie do marketingu efektywnościowego. Jej flagowy produkt jest elastycznym rozwiązaniem  Software as a Service służącym do śledzenia, optymalizacji i zarządzania programami partnerskimi. aff44, widząc ogromny potencjał drzemiący w technologii TUNE, zdecydowała się na podjęcie współpracy już od samego początku istnienia sieci. Prewencyjne przeciwdziałanie fraudom to także jeden z głównych celów strategicznych aff44 w bieżącym roku. Pod koniec zeszłego roku w aff44 podjęto decyzję o maksymalnym skupieniu się na  działaniach mających na celu przeciwdziałać oraz zapobiegać oszustwom reklamowym. W firmie przeprowadzono audyt wewnętrzny, który pozwolił wyeliminować możliwość pojawienia się jakichkolwiek błędów proceduralnych. Wprowadzono m.in efektywniejszy model controllingu wewnętrznego oraz usprawniono procesy compliance. Zmiany w funkcjonowaniu sieci wiązały się również ze zmianą wizualną sieci. aff44 wchodzi w skład Grupy LOANDO (właściciel loando.pl i pozyczkaportal.pl)

 

„aff44 współpracuje z TUNE od samego początku istnienia sieci. Dzięki współpracy i nowym rozwiązaniom, jakie oferuje nam TUNE, jesteśmy w stanie nieustannie monitorować rynek, rejestrować dynamikę jego zmian, dbać o nasze interesy w oparciu o najnowsze technologie. Wierzymy, że należy stawiać przede wszystkim na bezpieczeństwo i profesjonalne narzędzia. Dzięki temu mamy poczucie, że również możemy przyczynić się dbania o rozwój rynku afiliacji, w oparciu o uczciwe praktyki.” - komentuje Rafał Szunejko, Head of Affiliate Marketing w aff44. 

 

Fraudy - realne zagrożenie dla branży 

Oszustwa reklamowe to realny problem, z którym bezpośrednio boryka się cała branża marketingowa. W szczególności reklamodawcy odczuwają coraz większe straty i brak zwrotów z zainwestowanych pieniędzy, tracąc tym samym wiarę w programy partnerskie. Sieci afiliacyjne zabezpieczają się przed oszustwami reklamowymi, nawiązując współpracę z platformami takimi jak TUNE. To pozwala na budowanie przejrzystości i zaufania branży, na którego filarach powinien opierać się cały ekosystem marketingowy. 

 

„Współpraca z TUNE daje nam gwarancję bezpieczeństwa oraz poczucie ochrony interesów naszej sieci. Dbając o przejrzystość zasad oraz opierając się na najnowocześniejszych rozwiązaniach, dążymy wspólnie do profesjonalizacji rynku i wyzbycia się z niego nieuczciwych praktyk. ”- komentuje Krzysztof Przybysz, CEO w Grupie LOANDO. 

 

Proactive Fraud Prevention - nowe narzędzie do walki z fraudami 

 TUNE nieprzerwanie stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom branży, dlatego też wprowadziła na rynek nowe narzędzie Proactive Fraud Prevention, stworzone do walki z oszustwami reklamowymi, zapewniające ich skuteczne wyszukiwanie. 

 

Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci TUNE mogą uzyskać pełną wiedzę na temat jakości ich ruchu oraz podjąć działania w celu ograniczenia zagrożenia oszustwem reklamowym. Narzędzie pozwala na automatyczne wykrywanie i odrzucanie fałszywych kliknięć oraz ruchu płynącego m.in. z botów, anonimowych serwerów proxy, znanych zainfekowanych źródeł czy znanego, złośliwego oprogramowania. 

 

Narzędzie posiada również możliwość raportowania klientom wyników. TUNE zapewnia także śledzenie i zgłaszanie odrzuconych wyświetleń i kliknięć, by umożliwić klientom analizę partnerów i źródeł o wysokiej i niskiej skuteczności.

 

„Naszą misją jest umożliwianie sieciom afiliacyjnym budowanie swego biznesu na platformie TUNE w celu zapewnienia ich klientom możliwie najlepszych produktów. To właśnie dlatego wprowadziliśmy najlepsze w branży narzędzia dla sieci zrzeszanych przez TUNE, takich jak aff44, aby lepiej analizować jakość ich ruchu i blokować podmioty szkodliwe. Jesteśmy podekscytowani wizją tego, jak te narzędzia będą pomagać firmom takim jak aff44 w dostarczaniu marketingowcom i partnerom znakomitych produktów.” - komentuje Dan Koch, CTO w TUNE. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

aff44
http://aff44.com/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »