Firma » Reklama

Rusza MSN.gazeta.pl

Rusza MSN.gazeta.pl
Zobacz więcej zdjęć »
Agora SA i Microsoft Inc. uruchomiły zapowiedziany w czerwcu wspólny portal: MSN.gazeta.pl. Oferta dla reklamodawców przewiduje m. in. pakiet połączonych stron głównych portalu Agory i Microsoftu oraz portali Gazeta.pl i Wyborcza.pl, ekskluzywne reklamy wielkoformatowe i rozwiązania firmy Eyeblaster

MSN.gazeta.pl zastąpi istniejący od ponad roku portal MSN.pl. Nowy układ strony głównej portalu zapewnia użytkownikom szybki dostęp do najnowszych wiadomości i popularnych usług: m.in. poczty Hotmail, komunikatora Live Messenger i wyszukiwarki Bing.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Portal został wzbogacony o więcej treści multimedialnych oraz o informacje rozrywkowe i technologiczne.

Reklamodawcy mogą skorzystać z nowej oferty łączącej możliwość reklamy na stronach głównych MSN.gazeta.pl, Gazeta.pl i Wyborcza.pl. W portalu MSN.gazeta.pl klienci mogą też realizować ekskluzywne kampanie wielkoformatowe oraz wykorzystać innowacyjne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego przygotowane przez firmę Eyeblaster, z którą Agora rozpoczyna współpracę.

Podpisana w czerwcu br. Umowa pomiędzy Agorą a Microsoftem zakłada rozwój wspólnych produktów oraz przyznaje Agorze wyłączność na sprzedaż powierzchni reklamowych w tych produktach.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »