Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
Ruszył Fan Page A|Club na Facebooku
Zobacz więcej zdjęć » |
Program lojalnościowy A|Club www.a-club.com cieszy się ogromną popularnością wśród klientów hoteli Grupy Hotelowej Orbis i jej strategicznego partnera - firmy Accor. W ramach A|Club za każdą wydaną złotówkę klient dostaje punkty, które następnie mogą zostać wymienione na kupony upominkowe, darmowe noclegi lub mile lotnicze. W Polsce przystąpiło do programu ponad 140 000 osób, zaś na całym świecie należy do niego już 8,3 miliona członków.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Chcąc być jeszcze bliżej klientów i wychodząc na przeciw ich potrzebom, w tym tygodniu zaingurowała polskojęzyczna wersja Fan Page A|Club na Facebooku http://www.facebook.com/AClubofficial. Dzięki niej członkowie programu będą mogli otrzymywać najświeższe informacje na swoim ulubionym portalu społecznościowym, a także zdobywać dodatkowe punkty biorąc udział w licznych konkursach.
Dodatkowo, firma Accor wdraża innowacyjną i unikalną aplikację na Facebooka. A|Club Places jest pierwszą aplikacją lokalizacyjną wprowadzoną przez międzynarodową grupę hotelową, która oferuje dodatkowe punkty dla członków programu lojalnościowego. Za każdym razem, gdy posiadacz karty A|Club zatrzyma się w jednym z 2300 hoteli Grupy Accor należących do programu i zaloguje się do aplikacji, będzie mógł zdobywać kolejne specjalne znaczki i punkty bonusowe.
Każdy znaczek umożliwia uzyskanie dodatkowych punktów, które mogą być wymienione na vouchery do wykorzystania w hotelach Grupy Accor, mile lotnicze lub kupony honorowane u partnerów programu. Aplikacja dostępna jest już od dziś w wersji anglojęzycznej, zaś w wersji polskiej - od maja br.
Członkowie A|Club będą mogli ściągnąć aplikację pod adresem http://on.fb.me/AClubPlaces. Następnie powinni zsynchronizować ją ze swoim kontem programu A|Club.
***
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza blisko 60 obiektami w 25 miastach w Polsce i 1 hotelem w Wilnie na Litwie. Oferuje 10,5 tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis i Etap/ibis budget, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 90 krajach, w których dysponuje 4 200 hotelami z ponad 500 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor - Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all
seasons/ibis styles, Etap Hotel/ibis budget, hotelF1 i Motel 6 www.accorhotels.com gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia 145 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. 22 829 35 48; e-mail: Agnieszka.kalinowska@accor.com
Paweł Bylicki, Public Dialog , tel. (+48) 535 055 705, e-mail: p.bylicki@publicdialog.pl
Nadesłał:
Public Dialog
|
Komentarze (0)