Technologie » Internet

Ruszył konkurs na najlepszy blog firmowy roku 2009

Zaczęła się druga edycja konkursu na najlepszy polski blog firmowy roku. Ta całkowicie społeczna inicjatywa non-profit ma na celu promowanie narzędzi społecznościowych wśród polskich firm i prezentowanie zalet otwartej komunikacji.

Zgłoszenia do konkursu można dokonać na blogu „Blogi Firmowe". Kandydatury przyjmowane będą do 15 listopada. Jedna firma może zgłosić dowolną liczbę blogów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jury będzie oceniało je głównie pod kątem wpływu jaki wywierają na sposób komunikowania się firmy z otoczeniem. Oceniane będą:

  • otwartość komunikacji (język, styl);
  • częstotliwość wpisów;
  • ilość autorów;
  • znaczenie bloga w komunikacji firmy (ekspozycja na stronie);
  • ilość/jakość komentarzy;
  • wygląd, nawigacja, useability.

Polskie firmy nadal mają problemy wykorzystaniem blogów jako narzędzi komunikacji - mówi Dominik Kaznowski bloger, organizator konkursu. - Dlatego, za pomocą konkursu, chcemy promować najlepsze przykłady, edukować decydentów i zachęcać do przełamywania stereotypów w dialogu na osi firma-klient - dodaje. 

Jurorzy wyłonią  zwycięzców w 4 kategoriach:

  • blog młody (3 do 6 miesięcy);
  • blog dojrzały (od 6 miechów do roku);
  • blog profesjonalny (powyżej roku);
  • blog instytucji (powyżej 3 miesięcy).

W skład jury wchodzą  Dominik Kaznowski (kaznowski.blox.pl), Jarosław Sobolewski (IAB Polska), Joanna Gajewska (Nasza-klasa.pl), Marek Woźniak (netPR), Michał  Macieżyński (Fundacja InternetPR), Maciej Budzich (Mediafun), Krzysztof Adamus (Opcom), Maciej Zawadziński (Brand New Media), Aleksander Winciorek (Think-a-head.org). 

W zeszłym roku do konkursu zgłoszono 43 blogi w 3 kategoriach. Wśród blogów młodych triumfował blog Agencji Euro RSCG Sensors, w kategorii blogów dojrzałych zwyciężył blog mBanku, a za najbardziej profesjonalny uznano blog serwisu e-Lady.pl. 

Więcej szczegółów oraz regulamin konkursu na blogu http://blogifirmowe.wordpress.com/ .



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »