Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
Ruszyła platforma szkoleniowa dla branży turystycznej - TravelTube.pl
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
TravelTube.pl oferuje specjalistyczne szkolenia z aktywności promocyjnych i reklamowych: od planowania działań promocyjnych i reklamowych, poprzez ich efektywną realizację, aż po specjalistyczne szkolenia m.in. z zakresu organizacji spotkań, konferencji prasowych - prezentacji oferty turystycznej grupom dziennikarzy i partnerów biznesowych. Program szkoleniowy został tak skonstruowany, aby prócz niezbędnej wiedzy teoretycznej zaprezentować najlepsze wzorce - przykłady efektywnych działań promocyjnych, realizowanych na polskim i zagranicznym rynku turystycznym.
Programy szkoleniowe podzielone są na bloki, pozwalają na wybór odpowiedniego szkolenia, realizowanego w kilku dostępnych modelach: spotkań grupowych, spotkań indywidualnych oraz webinarów grupowych i indywidualnych. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem platformy e-learningowej.
Szkolenia realizowane są przez specjalistów od lat związanych z rynkiem usług turystycznych, promocją w Internecie i działaniami public relations. Trzon osobowy platformy TravelTube.pl tworzą: dr Rafał Marek - ekspert z zakresu zarządzania i emarketingu, specjalizujący się w obszarze promocji online turystyki i hotelarstwa; Magdalena Swoboda - Młynarczyk - właścicielka agencji public relations Swoboda PR, specjalistka od public relations i Piotr Trybalski - właściciel agencji TravelBrain.pl, specjalista od public relations i e-marketingu w firmach turystycznych.
TravelTube.pl powstało w efekcie zapotrzebowania rynku usług turystycznych na efektywne szkolenia, oparte na aktualnych trendach w promocji turystyki. - Jak uważa dr Rafał Marek: Nie wszystkie firmy turystyczne, zwłaszcza te niewielkie, dwu - trzy osobowe, stać na współpracę z agencjami i zlecanie działań promocyjnych własnej oferty. Dzięki naszym szkoleniom pracownicy takich firm mogę zdobyć niezbędną, aktualną wiedzę i samodzielnie realizować działania promocyjne. Piotr Trybalski dodaje - W naszych szkoleniach stawiamy przede wszystkim na aspekt praktyczny realizowanych programów. Zdobytą wiedzę można wykorzystać w zasadzie zaraz po wyjściu z sali szkoleniowej.
Prócz działań szkoleniowych, jesienią 2012 roku planowana jest organizacja regionalnej konferencji e-emarketingowej, skierowanej do lokalnych i regionalnych firm turystycznych.
Więcej informacji, sylwetki trenerów i zakres działań szkoleniowych na stronie: http://TravelTube.pl
Kontakt i dodatkowe informacje:
Piotr Trybalski
Agencja TravelBrain.pl
Tel. +48 791 851 871
Email: piotr@travelbrain.pl
Komentarze (0)