Gospodarka » Żywność
Ryby od FRoSTY ponownie w telewizji
Zobacz więcej zdjęć » |
Kampania objęła telewizję i serwisy internetowe. Pierwsza reklama w nowej odsłonie została wyemitowana 5 stycznia br. Tak jak w poprzednich wersjach, nacisk został położony na politykę 100% naturalnego smaku marki FRoSTA. Oznacza ona, że wszystkie produkty marki nie zawierają wzmacniaczy smaku, barwników i aromatów. FRoSTA w swoich reklamach podkreśla także pochodzenie ryb ze zrównoważonych łowisk, co potwierdza certyfikat MSC znajdujący się na opakowaniu każdego z produktów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bohaterem spotów, obok - tradycyjnie już – Piotra z FRoSTY, będącego twarzą marki, są flagowe produkty rybne z portfolio firmy: Ryby z pieca oraz Złote paluszki rybne.
Kampania w telewizji potrwa do 28 lutego br. Spoty reklamowe pojawią się na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji należących do TVP, TVN oraz Polsat i grupy ATMedia. Równolegle ryby FRoSTY będą promowane w serwisach internetowych - kampania jest planowana w systemie RTB. Kampania internetowa FRoSTY zakończy się dopiero 15 marca.
Spot stworzyła agencja Wire z Hamburga, kreacje internetowe AR Graf z Torunia. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy OMD, a działania PR realizuje JBcomm.
Nadesłał:
JBcomm
|
Komentarze (0)