Firma » Biznes
SALES LINK kolejny rok z Bridgestone
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Agencja field marketingowa SALES LINK kolejny rok będzie współpracować z marką Bridgestone, największym obecnie producentem opon i wyrobów gumowych na świecie. Agencja prowadzi dla Bridgestone partnerski program biznesowy, obejmujący m.in. obsługę serwisu internetowego dedykowanego partnerom firmy, akcje sprzedażowe, szkolenia
oraz eventy i wydarzenia specjalne.
W minionym roku SALES LINK zorganizował dla Bridgestone szereg wydarzeń specjalnych. Agencja odpowiadała m.in. za organizację wyjazdu dla partnerów firmy do mroźniej Finlandii (w tym wyprawę za koło podbiegunowe), przygotowanie konwencji dealerów opon ciężarowych i osobowych, a także cyklu eventów w sześciu miastach Polski promujących bezpieczeństwo oraz ekologiczną jazdę. Dodatkowo, specjalnie dla Bridgestone, agencja wyprodukowała ponad 160 ton śniegu, tak by we wrześniu możliwa była organizacja imprezy promującej nowe opony zimowe marki, a uczestnicy eventu mogli w pełni przekonać się, jak zachowuje się samochód jeżdżący po śniegu na letnich
i zimowych oponach. SALES LINK był również odpowiedzialny za realizację promocji pro-sprzedażowych i stałe wsparcie sprzedaży opon Bridgestone.
Współpraca z SALES LINK w 2011 roku utwierdziła nas w przekonaniu, że zaufaliśmy odpowiedniemu partnerowi. Agencja nigdy nas nie zawiodła, pracowała z ogromnym zaangażowaniem, a co najważniejsze, rozumiała nasze cele biznesowe. Rozpoczynamy właśnie trzeci rok współpracy. Mam nadzieję, że będzie on równie udany jak dwa minione – powiedział Sergejs Pusnakovs, General Manager Bridgestona Sales Polska.
Celem wszystkich działań prowadzonych przez SALES LINK dla Bridgestone jest budowanie długotrwałych relacji marki z jej otoczeniem biznesowym. Agencja pracuje dla marki od początku 2010 roku.
Informacje o SALES LINK
SALES LINK funkcjonuje w ramach struktury agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA – od 2004 roku jako niezależny brand. Agencja realizuje projekty field marketingowe, wykorzystując działania i narzędzia pozwalające na bezpośrednią prezentację produktu lub marki konsumentowi i wywołanie u niego impulsu zakupowego. W portfolio SALES LINK znajdują / znajdowały się takie marki jak m.in.: Bridgestone, Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Chata Polska, Colgate, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Wedel, Lubella, Hoop, Żubr czy Żywiec Zdrój.
Grupa Bridgestone
Bridgestone to czołowy światowy producent opon do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych, a także dostawca rozwiązań
w zakresie bieżnikowania Bandag dla samochodów ciężarowych. Japoński koncern założony w 1931 roku przez Shojiro Ishibashi, posiada obecnie ponad 50 fabryk ogumienia na całym świecie, zatrudnia powyżej 138.000 pracowników.
Bridgestone był wyłącznym dostawcą opon dla F1 w latach 2007-2010, z powodzeniem angażuje się również
w wyścigi Moto GP. Europejski dział opon Bridgestone zatrudnia ponad 13.000 pracowników i prowadzi pełen zakres operacji obejmujących produkcję, rozwój, testy, sprzedaż oraz posiada własną sieć detaliczną "First Stop".
W Polsce Grupa Bridgestone posiada 4 zakłady i 1 dział sprzedaży, w tym 2 fabryki funkcjonujące jako inwestycje typu „greenfield” w Poznaniu i Stargardzie Szczecińskim. Bridgestone został uznany najlepszym inwestorem
w Polsce w roku 2008.
Polski dział sprzedaży opon Bridgestone Sales Polska powstał w roku 1994 i obecnie zatrudnia 50 osób.
Japońska grupa jest w Polsce właścicielem firm produkcyjnych: Bridgestone Poznań, Bridgestone Diversified Products Poland w Żarowie na Dolnym Śląsku, Firestone Industrial Products Poland w Wolsztynie
w Wielkopolsce oraz najnowszej – fabryki opon do samochodów ciężarowych i autobusów w Stargardzie Szczecińskim
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)