Firma » Reklama
SALES LINK niestandardowo dla Novartis
Excedrin MigraStop wszedł na rynek polski pod koniec 2012 roku. Jest to lek dostępny bez recepty, znany dotąd m.in. w Stanach Zjednoczonych (pod nazwą Excedrin Migraine). Specyfik ma zrewolucjonizować rynek preparatów przeciwbólowych i przeciwmigrenowych, gdyż jako jedyny lek przeciwbólowy bez recepty zwalcza wszystkie objawy migreny (silny ból głowy, nudności, nadwrażliwość na światło i dźwięk).
SALES LINK odpowiada za przygotowanie działań BTL wspierających launch produktu. Agencja wygrała przetarg dzięki przygotowaniu szeregu propozycji dopasowanych do trudnego kanału dystrybucji, jakim są apteki. SALES LINK pokonał w przetargu trzy inne agencje.
Agencja jest autorem KV oraz materiałów POS. SALES LINK przygotował także strategię wsparcia produktu skierowaną do farmaceutów oraz materiały edukacyjne dla pacjentów. W ramach prowadzonych działań, agencja zorganizowała również nowoczesną i multimedialną konferencję sprzedaży oraz zaadaptowała film nt. migreny, dostępny także w 3D.
Nadesłał:
joannat
|
DOMOTEKA podpowiada: świąteczne prezenty, które otulą dom ciepłem i stylem
Świąteczne śmieciarki PreZero wyjeżdżają na ulice miast i przypominają o bezpieczeństwie na drogach
Focus - Now and Beyond. Sharp na ISE 2026
Oranżada Hellena Party zaprasza do świętowania codziennych sukcesów dzieci! Rusza wyjątkowy konkurs
Komentarze (0)