Firma » Biznes
SALES LINK poszerza kompetencje
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
SALES LINK i Fast Forward zyskały tym samym status wyłącznych przedstawicieli Polar Technologies Europe na Polskę i region Europy Środkowo-Wschodniej. Porozumienie zawarte przez firmy ma charakter długoterminowy.
Holenderski koncern Polar Technologies Europe B.V. istnieje na rynku od 1996. Przedsiębiorstwo słynie z unikalnej formuły produkcji śniegu, który może być wykorzystywany do takich celów jak m.in. eventy outdoorowe, zaopatrywanie centrów narciarskich w przypadku braku naturalnego śniegu pochodzącego z opadów atmosferycznych czy produkcje filmowe oraz reklamowe. Do produkcji śniegu wykorzystywane są najnowocześniejsze technologie, m.in. z wykorzystaniem ciekłego azotu, które pozwalają wytworzyć prawdziwy śnieg także przy dodatniej temperaturze.
SALES LINK stale rozszerza swoje kompetencje w zakresie organizacji wydarzeń specjalnych. Produkcja śniegu to jeszcze nowość w naszym portfolio, ale jesteśmy przekonani, że spotka się
z dużym zainteresowaniem. To doskonale narzędzie dla marketerów, którzy cenią niestandardowe rozwiązania eventowe. Nasza oferta jest także świetną propozycją dla firm, które zajmują się tworzeniem scenografii, np. do reklam lub produkcji filmowych – powiedziała Joanna Krzenciessa, dyrektor zarządzająca SALES LINK.
W ramach dotychczasowej współpracy z Polar Technologies Europe, agencja SALES LINK oraz Fast Forward przygotowały i zrealizowały event szkoleniowo-testowy dla Bridgestone, promujący opony zimowe tej marki. Wyprodukowano wówczas ponad 160 ton śniegu, aby uczestnicy imprezy mogli
w pełni przekonać się, jak zachowuje się samochód jeżdżący po śniegu na letnich i zimowych oponach. Event odbył się we wrześniu, przy dodatniej temperaturze.
Informacje o SALES LINK
SALES LINK funkcjonuje w ramach struktury agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA – od 2004 roku jako niezależny brand. Agencja realizuje projekty field marketingowe, wykorzystując działania i narzędzia pozwalające na bezpośrednią prezentację produktu lub marki konsumentowi i wywołanie u niego impulsu zakupowego. W portfolio SALES LINK znajdują / znajdowały się takie marki jak m.in.: Bridgestone, Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Chata Polska, Colgate, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Wedel, Lubella, Hoop, Żubr czy Żywiec Zdrój.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)