Technologie » Komputery
Salesforce sprawdził, czego klienci oczekują od sklepów
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Analiza preferencji konsumentów w podziale na trzy pokolenia „2015 Connected Shoppers Report” to pierwsze tego typu badanie w historii Salesforce. Badanie objęło przedstawicieli pokoleń:
- Baby Boomers (ludzie urodzeni w latach 1945 – 1963),
- X (ludzie urodzeni w latach 1964 – 1983),
- Y (zwane też pokoleniem Millenials, ludzie urodzeni po 1983 r.).
Internet ciągle podnosi sklepom poprzeczkę
Właściciele sklepów powinni wiedzieć, że już ponad 80% klientów przed zakupami poszukuje informacji o produktach w sieci, wykorzystując do tego celu już nie tylko komputery stacjonarne czy notebooki, ale coraz częściej – smartfony. Coraz powszechniejsze poszukiwanie informacji o produktach, cenach i możliwych rozwiązaniach alternatywnych przed zakupem powoduje, że blisko połowa (48%) konsumentów twierdzi, iż zna produkty wystawione do sprzedaży w sklepie lepiej od asystentów zatrudnionych do obsługi klientów. Przy tym aż dwie trzecie (67%) kupujących podejrzewa, że konsultanci sprzedaży w sklepach nie mówią prawdy doradzając w zakupach.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/salesforce_sprawdzil_czego_klienci_oczekuja_od_sklepow.html
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)