Firma » Biznes

Salon kosmetyczny: jeśli nie franczyza to co?

Salon kosmetyczny: jeśli nie franczyza to co?
Zobacz więcej zdjęć »
Znane logo może być dla salonu bardzo dobrym sposobem na zainteresowanie wymagającej klienteli. W branży kosmetycznej jest sporo ofert franczyzy, a wśród nich wyróżnia się propozycja Abacosun, która pokazuje jak wiele zyskuje salon mogący skorzystać z wieloletniego doświadczenia stabilnej firmy.

Wśród właścicieli salonów kosmetycznych coraz popularniejsze jest korzystanie z ofert franczyzy. Salon wsparty o znane logo i przemyślane know-how ma większe szanse na znalezienie swojego miejsca nawet wśród silnej konkurencji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jednak nie każdy salon jest w stanie spełnić liczne z wymagań franczyzodawcy – wówczas warto się zastanowić nad innymi opcjami. Istnieją firmy udostępniające swoją markę i oferujące pomoc w otwarciu profesjonalnego salonu bez niektórych cech typowej franczyzy. Przykładem może być firma Abacosun, mająca autoryzowane salony i instytuty w różnych miastach Polski.

Przed podjęciem decyzji o współpracy z którąś z firm warto się zastanowić, jakie są nasze oczekiwania – co firma może zaoferować naszemu salonowi, jak również jakie są nasze obowiązki wobec niej. Franczyza to sposób na stworzenie salonu pod szyldem rozpoznawalnej marki, możliwość skorzystania z bogatego jej doświadczenia i materiałów, jakie nam przekaże. Minusem jest to, że udzielenie licencji często wiąże się jednak z opłatami na rzecz franczyzodawcy. Oferta Abacosun nie jest typową propozycją franczyzową - doskonale trafia więc do tych osób, którym zależy na szeregu ułatwień oferowanych przez znaną markę i które liczą jednocześnie na mniejszą ilość obowiązków wobec niej.

Abacosun ma przygotowaną ofertę dla instytutów i salonów kosmetycznych. Wśród proponowanych przez firmę form wsparcia znaleźć można m.in. bezpłatne doradztwo ekonomiczne, księgowe i marketingowe, pomoc w dostosowaniu urządzeń i bezpłatne pierwsze szkolenie oraz późniejsze szkolenia dla personelu w zakresie nowości wprowadzanych przez markę. Firma przekazuje salonowi również materiały reklamowe oraz podświetlany kaseton z logiem. Co ważne, firma dba o eksponowanie swoich produktów nie tylko w prasie branżowej, ale i popularnych magazynach dla kobiet – dzięki temu rozpoczynając współpracę z Abacosun mamy pewność, że wybraliśmy markę stawiającą na dotarcie również do konsumenta – potencjalnego klienta naszego gabinetu.

Salon współpracujący z tą marką musi spełnić pewne wymogi. Wśród nich znaleźć można regulacje dotyczące powierzchni i minimalnej ilości kabin w gabinecie, jak również używanego sprzętu i kosmetyków. Abacosun dba o to, by usługi w autoryzowanych salonach były świadczone na wysokim poziomie – profesjonalne doradztwo, jakie oferuje swoim partnerom pozwala na stworzenie salonu wyjątkowego, którego oferta będzie w stanie zaspokoić potrzeby wymagającego klienta.

Firma już od 14 lat zajmuje się profesjonalnym wyposażeniem salonów kosmetycznych, solariów i SPA, jej produkty zostały wielokrotnie odznaczone takimi nagrodami jak chociażby Złota Pieczęć, czy Złoty Laur Konsumenta. Abacosun słynie z innowacyjnych rozwiązań – wprowadzenie urządzeń mobilnych, czy chociażby sprowadzenie do Polski innowacyjnego urządzenia do zamykania naczynek Lamprobe odbiły się szerokim echem w branży kosmetycznej. Solidność i innowacja uzupełniają się w działaniach tej polskiej marki i czynią z niej pewnego i niezwykle interesującego partnera.




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Abacosun

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »