Firma » System prawny
Sam zdecyduj o zakończeniu! – Negocjacje w administracji publicznej!
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Katarzyna Półtoraczyk odpowiada nam na to pytanie: „Każdy na co dzień spotyka się z koniecznością negocjowania, jednak urzędnicy negocjują jeszcze częściej. Niekiedy wymaga tego specyfika ich pracy. Wtedy w zakresie obowiązków mają wymienione negocjacje z dostawcami różnych dóbr do urzędu, z petentami np. przy okazji reklamowania przez klientów decyzji urzędników dotyczących przyjmowania lub odrzucania wniosków, czy decyzji przetargowych. W zależności od specyfiki pracy, urzędnicy negocjują w biurze lub w terenie, w grupach kilkuosobowych (jako komisja) lub w pojedynkę. Jednak nawet jeśli potrzeba negocjowania nie widnieje w zakresie obowiązków, to najczęściej i tak występuje. Przedstawiciele administracji publicznej muszą sobie radzić z trudnymi klientami, czy negocjować podczas rozwiązywania sporów petentów."
Komentarze (0)