Firma » Biznes
Savoir-vivre w biznesie - wysokie oceny szkolenia
Zobacz więcej zdjęć » |
Uczestnicy szkolenia zdobyli kwalifikacje w zakresie:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Wprowadzenie do savoir-vivre w biznesie
- Budowanie dobrego wrażenia
- Ja jako ambasador firmy
- Komunikacja niewerbalna - gesty i zachowania, ton głosu, szybkości mówienia
- Analiza zachowań - jakie pierwsze wrażenie?
- Ważna treść, nie tylko jak się mówi, a również co się mówi
- Biznesowy wizerunek
- Zasady ubioru w różnych sytuacjach biznesowych dla kobiet i dla mężczyzn
- Dobre relacje w biznesie:
- Zasady powitania, przedstawiania
- Tytułowanie
- Nawiązywanie rozmowy
- Precedencja w biznesie
- Główne zasady precedencji w biznesie
- Odmienność pierwszeństwa w kontaktach służbowych i towarzyskich
- Pierwszeństwo podczas spotkań roboczych, posiłków
- Precedencja podczas wydarzeń specjalnych
- Komunikacja w biznesie
- Korespondencja tradycyjna - zasady
- Komunikacja telefoniczna
- Netykieta
Uczestnicy ocenili szkolenie bardzo wysoko, wyróżnili trenerkę - Panią Adriannę Zbińską, jako profesjonalistkę w zakresie sztuki savoir-vivre w kontaktach biznesowych. Doceniono atmosferę panującą na zajęciach i umiejętność zaangażowania grupy przez trenera.
Komentarze (0)