Moda » Odzież
Sekrety jesienno-zimowej sesji zdjęciowej OCHNIK.
Zobacz więcej zdjęć » |
Podstawowym i najważniejszym celem sesji zdjęciowej kampanii jesień-zima 2012/13 było ukazanie modnej, momentami nawet zaskakującej twarzy marki OCHNIK. Zarówno zdjęcia, jak
i stylizacje miały podkreślić wyjątkowy charakter produktów, ich różnorodność oraz bogactwo fasonów. Niezmiennie ważną kwestią pozostało również to, by uchwycić w kadrze najwyższą jakość, dbałość o detale oraz doskonały styl, które stały się już znakiem rozpoznawczym marki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wykonanie zdjęć powierzono uznanej fotograf Izie Grzybowskiej, nazywanej „mistrzynią zmysłowych obrazów". Iza w swoim portfolio ma sesje zdjęciowe dla popularnych magazynów takich jak: Viva!, Pani, Twój Styl czy Gala oraz kampanii reklamowych tak uznanych marek jak Soraya, Avon, Astor czy W. Kruk. Jej fotografie przepełnia duża wrażliwość, zmysłowość i delikatność co w połączeniu z trwałością skór oraz bogactwem futer zapewnia niezwykły klimat zdjęć. Dla wzmocnienia efektu sesję wizerunkową przeniesiono z ulic wielkiego miasta w klimatyczne warmińskie plenery Galerii 69, hotelu, „który powstał z marzeń o ulotnych nastrojach, o śniadaniu z widokiem na jezioro, o estetyce, która inspiruje i podsyca pragnienia i o duszy zaklętej w przedmiotach."
Podkreśleniem modowego charakteru najnowszej kolekcji OCHNIK zajęła się jedna z najlepszych polskich stylistek, obecnie redaktor kreatywna sesji zdjęciowych w magazynie VIVA!, Jola Czaja, która współpracowała już z większością polskich gwiazd filmu i estrady, m.in.: Edytą Górniak, Anią Przybylską, czy Anią Rubik. Produkty marki OCHNIK w jej stylizacjach można było podziwiać podczas czerwcowego Warsaw Fashion Street. W sesji zdjęciowej wzięły udział młode twarze polskiego modelingu: Ludwika Cichecka, Dariusz Wierzbicki oraz Anastazja Niementowska, która jest kolejną młodą Polką podbijającą świat mody. Jej zdjęcia jak do tej pory można było oglądać na okładkach czołowych magazynów o modzie, takich jak: ELLE, Vogue, L'Officie czy Blanche.
***
OCHNIK to polska firma produkująca najwyższej jakości odzież i galanterię skórzaną oraz dodatki. Produkty OCHNIK są modne, wyjątkowe, wykorzystujące najnowsze trendy i rozwiązania, sprzedawane profesjonalnie w przyjaznej atmosferze, z myślą o ludziach ceniących jakość i styl.
OCHNIK posiada sieć 64 Salonów Firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.sklep.ochnik.com) oraz Dział Sprzedaży B2B, oferujący produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
Nadesłał:
OCHNIK
|
Komentarze (0)