Motoryzacja » Samochody
SEMA 2016 i pierwszy tuning Lexusa LC 500
Zobacz więcej zdjęć » |
Ponad 100 tysięcy metrów kwadratowych przestrzeni wystawowej, podzielonej na 12 stref, blisko 2500 wystawców ze 140 krajów, 1500 samochodów na stoiskach. Do tego 3000 przedstawicieli prasy konsumenckiej i branżowej i 70 tysięcy kupców. SEMA to branżowa impreza, cztery dni za zamkniętymi drzwiami. Aby jednak zaspokoić ciekawość fanów, organizatorzy umożliwiają jej zwiedzanie przez jedną dobę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Lexus bogato zaznaczył swoją obecność na targach. Zaprezentował modyfikowane modele z serii „F”, ale najbardziej przyciągał uwagę pierwszy, jasnożółty, stuningowany LC 500. Za jego powstaniem stoi Gordon Ting i firma Beyond Marketing we współpracy z Lexus Japonia. Pracowali na modelu koncepcyjnym, który udostępniono im na rok przed premierą seryjnej wersji.
Przewidziany dla tego modelu pięciolitrowy silnik V8 zwiększył swoją wyporność do 5,6 litra i 525 KM. Zwiększono średnicę cylindrów z 94mm do 99,5mm, a niestandardowe tłoki CP i korbowody Carrillo pozwalają na 9000 obrotów na minutę. Za projektem, wykonaniem i montażem stoi Magnus Ohlaker, specjalista w budowie silników do bolidów Formuły 1 i Indycar. Spec z ponad 20-letnim doświadczeniem z pewnością wie co robi.
Na uznanie zasługują 22-calowe satynowo-grafitowe koła HRE P101 z oponami Pirelli P Zero Nero, wykończone hamulcami Brembo w niestandardowym kolorze zacisku, rozwiązania poprawiające aerodynamikę – nakładki na błotniki, przedni i tylni dyfuzor, listwy podłogowe i tylni spojler, zawieszenie i wyposażenie Evasive Motorsports GT3 i piękne fotele Sparco.
Lexus podczas tegorocznej SEMA potwierdził, że nie jest naśladowcą, a prekursorem rozwiązań tuningowych na rynku. Co zobaczymy w przyszłym roku?
Źródło: https://lexusenthusiast.com/2016/11/01/worlds-first-customized-lexus-lc-500-on-display-at-sema-show/
Nadesłał:
AdComms Media & Marketing Group
|
Komentarze (0)