Firma » Biznes
SEMINARIUM: SYMBOLE RELIGIJNE W BIZNESIE
Zobacz więcej zdjęć » |
Symbolika dotyczy wielu sfer naszego życia. Religii (gwiazda Dawida, krzyż, półksiężyc), kwestii społecznych (flagi krajów, symbol dolara), biznesu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Spotkanie dotyczące symboli religijnych w biznesie zostanie przeprowadzone w dwóch etapach. W pierwszym, zostanie zaprezentowane zagadnienie funkcjonowania symboli religijnych w różnych obszarach biznesu, ich znaczenia i rzeczywistego wpływu na biznes. Etap drugi będzie miała charakter wykładu, prezentacji, aby słuchacze mogli pozyskać niezbędną wiedzę dla prowadzenia rozmowy w drugiej części, która będzie moderowanym spotkaniem z przedstawicielami trzech dużych religii: judaistycznej, muzułmańskiej i katolickiej. Zaproszeni goście będą odpowiadali na pytania moderatora, biorąc jednocześnie udział w dyskusji z publicznością, co pozwoli na bezpośrednią interakcję wszystkich uczestników spotkania.
Wykład:
Adam Anczyk - Psycholog religii, religioznawca, kulturoznawca, dr n. hum., adiunkt w Katedrze Psychologii Religii i Duchowości, Instytut Psychologii, Akademia Ignatianum w Krakowie. Interesuje się interfejsem psycho-kulturowym, kulturową psychologii religii i duchowości, psychologią kulturową, nowymi zjawiskami kulturowymi i religijnymi, komunikacją międzykulturową oraz relacjami religia-duchowość-migracje. Autor i redaktor/współredaktor kilkunastu książek oraz autor i współautor ok. czterdziestu artykułów z zakresu tejże problematyki. Laureat stypendium START Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej (2015) i stypendium Transformation.doc MNiSW i Uniwersytetu w Lund (2015).
W części panelowej głos zabiorą:
- ks. Ireneusz Mroczkowski, profesor nauk teologicznych
- Mohamed Adham Abd El Aal, przedstawiciel Najwyższego Kolegium Muzułmańskiego Związku Religijnego
- Michael Schudrich, Naczelny Rabin Polski
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych, wstęp wolny.
Autor: Patrycja Jaksim.
Komentarze (0)