Firma » Praca
Serwisy rekrutacyjne Agory poszerzają sieć partnerstw
Zobacz więcej zdjęć » |
Systematyczne budowanie powiązań z partnerami wpływa na wzrost liczby odpowiedzi na ogłoszenia publikowane w naszych serwisach rekrutacyjnych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Każde zawarte partnerstwo przekłada się na rosnącą liczbę CV przesyłanych przez kandydatów na oferty publikowane m.in. w GazetaPraca.pl. Szacujemy, że wspólnie z naszymi partnerami docieramy do 5 mln użytkowników czyli do 30% osób korzystających z internetu w Polsce* - mówi Dorota Bachman, ekspert ds. pracy, rekrutacji i kariery, dyrektor serwisów rekrutacyjnych Agory.
W ramach współpracy ogłoszeniowej z Nowebiuro.pl oraz Ipo.pl w serwisach tych są publikowane ogłoszenia z wybranych kategorii serwisu GazetaPraca.pl oraz z branżowych serwisów rekrutacyjnych: Pracawsprzedazy.pl, Pracawbiurze.pl, Pracownicy.it i Metropraca.pl.
Partnerstwo GazetaPraca.pl z HRnews.pl i Salesnews.pl daje użytkownikom tych serwisów możliwość wyszukania ogłoszeń rekrutacyjnych z wybranych branż, przeglądania treści redakcyjnych oraz materiałów wideo z serwisu GazetaPraca.tv. Dodatkowo w Salesnews.pl publikowane są oferty z branżowego serwisu Pracawsprzedazy.pl.
Najmłodszy serwis rekrutacyjny z portfolio Agory - Pracawbiurze.pl - nawiązał współpracę z branżowych pismem "Modern Office Manager".
Ogłoszenia i treści redakcyjne z GazetaPraca.pl pojawiają się już w kilkudziesięciu serwisach partnerskich, m.in. Money.pl, IDG.pl, Bankier.pl, NF.pl, Mediarun.pl.
* źródło: Megapanel PBI/Gemius, kwiecień 2009, opracowanie: Agora SA.
GazetaPraca.pl to internetowa platforma kariery łącząca tysiące pracodawców, pracowników i kandydatów poszukujących pracy. Z serwisu korzysta miesięcznie prawie 1,3 miliona użytkowników*, którzy mają dostęp do ponad 10 tys.** aktualnych ogłoszeń rekrutacyjnych. Oprócz ogłoszeń, w serwisie znajdują się także porady dotyczące kariery, informacje o rynku pracy oraz część społecznościowa i forum.
GazetaPraca.pl powstała we wrześniu 2006 r. Osoby tworzące serwis czerpią wiedzę o rynku pracy i rekrutacji m.in. z 14-letnich doświadczeń rynkowych dodatku „Gazeta Praca" do „Gazety Wyborczej". Współpraca GazetaPraca.pl z dodatkiem „Gazeta Praca" umożliwia pracodawcom rekrutację za pomocą jedynej na rynku oferty dwumedialnej. Dzięki niej ogłoszenia rekrutacyjne ukazują się w tym samym czasie w serwisie internetowym i w prasie docierając do użytkowników GazetaPraca.pl i prawie 2,4 miliona*** czytelników poniedziałkowej „Gazety Wyborczej" z dodatkiem „Gazeta Praca".
* Megapanel PBI/Gemius, kwiecień 2009.
** Średnia dzienna, dane własne, maj 2009.
*** Polskie Badania Czytelnictwa, wyk: MillwardBrown SMG/KRC, wskaźnik CDT poniedziałek, maj 2009, N=48 302, opracowanie Agora SA
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)