Technologie » Telekomunikacja
Sieci społecznościowe a obsługa klienta w multimedialnym centrum kontaktowym
Zobacz więcej zdjęć » |
Prezentację w języku angielskim poprowadzą: Kate Leggett, starszy analityk w firmie Forrester Research, Ian Jacobs, starszy analityk w Ovum, oraz Joe Staples, dyrektor marketingu Interactive Intelligence.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Celem spotkania będzie próba odpowiedzi na pytania bliskie osobom zarządzającym Contact Center, takie jak:
- Jakie działania są niezbędne przed wdrożeniem mediów społecznościowych jako kanału komunikacji z klientem?
- Jakie wskaźniki mają znaczenie w przypadku sieci społecznościowych?
- W jaki sposób usprawnić obsługę klienta poprzez społeczności?
- Czy monitoring komentarzy na portalach społecznościowych to wystarczające działanie?
- Jakie technologie ułatwiają wdrożenie społeczności jako kanału kontaktu z klientem w Contact Center?
Seminarium zostanie zakończone obszerną sesją pytań do ekspertów. Każdy uczestnik dodatkowo otrzyma white paper Interactive Intelligence na temat: „ABC sieci społecznościowych – co należy wiedzieć o społecznościach w kontekście kanału komunikacji z klientem”.
Link do rejestracji na e-seminarium: http://event.on24.com/r.htm?e=329017&s=1&k=D437A79A59CA78B81871239F3990DDA9&partnerref=WE072811Viktoria
Nadesłał:
Kinga
|
Komentarze (0)