Firma » Biura
SLA w vendingu. Innowacyjny serwis Ideal Group
Zobacz więcej zdjęć » |
- Ekspresy serwujące kawę, jak wszystkie urządzenia, wymagają regularnego serwisowania, by mogły nienagannie funkcjonować – mówi Andrzej Nartowicz, prezes Ideal Group. – Dlatego wyszliśmy z propozycją nowej formuły współpracy, oferując klientom możliwość wyboru, dostosowanego do ich wymagań, poziomu jakości obsługi serwisowej. To swego rodzaju ubezpieczenie, które – w zależności od wybranego pakietu - daje gwarancję właściwego funkcjonowania automatów, przy zachowaniu bardzo transparentnych warunków takiej współpracy i rozliczenia, ściśle powiązanego z rzeczywistymi kosztami obsługi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach usługi SLA klient ma do wyboru trzy pakiety – basic, optimum i premium – które dokładnie określają, na jakich poziomach jakościowych usługa serwisowa ma być świadczona. Od rodzaju pakietu zależy więc szybkość czasu reakcji na zgłoszenie, utrzymanie właściwych parametrów technicznych i higienicznych urządzeń, czas dostawy części zamiennych i zastępczych ekspresów do kawy, co w efekcie przekłada się na ciągły i bezawaryjny dostęp pracowników i klientów firm do kawy. Np. czas reakcji na zgłoszenie w przypadku pakietu premium to 4 godziny, a w przypadku pakietu basic – 24 godziny. Jak podkreśla prezes Ideal Group, pomysł nowej usługi podsunęli mu sami klienci.
- Dla wielu, zwłaszcza dużych organizacji, awarie ekspresów do kawy to poważny problem i takie podmioty szukają podobnych, sformalizowanych rozwiązań, dokładnie określających ich potrzeby i wynikające z umowy nasze zobowiązania – mówi Andrzej Nartowicz. - Wykupienie takiego comiesięcznego ubezpieczenia gwarantuje im, że w razie problemów jesteśmy i w porę zapobiegamy awarii.
Nowa usługa ma też tę zaletę, że korzystający z niej klienci mają dostęp do zakupu produktów - kawy i ekspresów – po atrakcyjnej, niższej niż rynkowa cenie.
- W odróżnieniu od naszych konkurentów nie stosujemy limitów na zakup kawy w ramach usługi SLA – podkreśla prezes Nartowicz. – Taka konstrukcja nowej oferty – transparentna kosztowo, optymalna jakościowo i atrakcyjna cenowo – sprawia, że obserwujemy coraz większe zainteresowanie tą usługą podmiotów, które dbają o jakość obsługi swoich pracowników i klientów.
Ideal Group działa od 2003 r. i obecnie jest jednym z największych operatorów na polskim rynku vendingowym oraz właścicielem kilku marek handlowych. Jako Ideal Cafe za pośrednictwem swoich urządzeń serwuje kawę, wodę – jako Ideal Water czy zupy, jako Zupper. Motorem napędowym firmy jest innowacyjna technologia płatnicza Pay2Vend - autorskie rozwiązanie dedykowane branży vendingowej. Dzięki niej użytkownicy automatów mogą dokonywać zakupów z wykorzystaniem prepaidowych kart i breloków do płatności zbliżeniowych oraz telefonów komórkowych. Powiązane są one z własnym systemem płatności (porównywalnym jedynie z rozwiązaniami dostępnymi w bankowości). Dzięki platformie internetowej konsument ma pełną kontrolę nad zakupami, może je planować i zasilać konto, z którego pobierane są opłaty.
Nadesłał:
Masz-Media
|
Komentarze (0)