Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
Słodka tajemnica hoteli Mercure
Zobacz więcej zdjęć » |
W tym roku kampania rusza 22 marca w hotelach marki w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Słodka oferta
Marka realizuje wyjątkową kampanię Sweet Secret by Mercure. Klienci, którzy już dziś zdecydują się na rezerwację minimum dwóch noclegów ze śniadaniem w dniach od 22 marca do 31 maja 2016 r. otrzymają do 30% zniżki na pobyt, bezpłatny dostęp do Internetu oraz słodki upominek w postaci kolekcji ręcznie wykonanych czekoladowych pralin. Dodatkową korzyścią są także potrójne punkty w programie lojalnościowym Le Club AccorHotels na wszystkie rezerwacje dokonane przez końcem kwietnia.
Czekoladowe menu
Podczas trwania oferty, w restauracjach hoteli Mercure wprowadzone zostaną specjalne propozycje w menu. Klienci będą mogli delektować się smakiem wyjątkowych czekoladek przygotowanych przez firmę Karmello, znaną od lat ze swojej pasji do ręcznie robionych specjałów. Na szczególną uwagę zasługują trzy, stworzone dla marki Mercure wykwintne praliny o smaku figi w ciemnej czekoladzie, szarlotki i rokitnika. Dla koneserów słodkości chcących poznać wszystkie smaki, dostępne będą zestawy zawierające 9 lub 16 wykwintnych czekoladek. Ponadto, goście będą mogli skosztować aromatycznej kawy Gourmand podawanej z trzema pralinami. W menu znajdzie się również deser w postaci ciasta czekoladowego serwowanego z lodami.
Sweet Secret by Mercure to wyjątkowa kampania, oferująca gościom dodatkowe korzyści podczas pobytu w hotelach marki Mercure. Po sukcesie poprzednich trzech edycji, w tym roku zdecydowaliśmy się wprowadzić ofertę w 31 hotelach marki w całym regionie Europy Środkowo - Wschodniej. Zależy nam, aby coraz więcej gości mogło skorzystać z naszej propozycji, a pobyt w hotelu został im umilony słodkim upominkiem przygotowanym przez polską firmę słynącą z wyjątkowych wyrobów czekoladowych wysokiej jakości - podkreśla Joanna Świerkosz, VP Marketing, Quality and Loyalty w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Kampania promocyjno - informacyjna oferty Sweet Secret by Mercure ma miejsce zarówno w hotelach jak i w Internecie. Marka zdecydowała się skupić przede wszystkim na komunikacji z klientami za pośrednictwem social mediów. Dodatkowe działania prowadzone są również na stronach www.accorhotels.com i www.mercure.com .
Nadesłał:
Public Dialog
|
Komentarze (0)