Technologie » Telekomunikacja
Specjaliści z XL Scheduler pozytywnie o polskim rynku call center i współpracy z Alfavox
Firma XL Scheduler zwraca przede wszystkim uwagę na to, że w Polsce działa wiele placówek call center i agentów, z których duża część wciąż funkcjonuje bez systemów wspomagających zarządzanie pracownikami. Zważywszy dynamikę polskiego rynku, jego nieustający rozwój, duże zapotrzebowanie na usługi call center i dobre prognozy na przyszłość, zarządzający XL Scheduler chcą oferować polskim przedsiębiorcom rozwiązanie XLScheduler WFM.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
– Polska to bardzo interesujący rynek dla XL Scheduler, a wprowadzenie na niego naszych produktów jest dla nas największym priorytetem. Przygotowaliśmy rozwiązanie dostosowanie do polskich realiów i jesteśmy gotowi na zmierzenie się z cięgle rosnącymi potrzebami rynku – komentuje Emma Skygebjerg, CEO XL Scheduler.
XL Scheduler od dwóch lat współpracuje blisko z polską spółką Alfavox, która oferuje swoim klientom rozwiązania szwedzkiej firmy, a także niezbędne szkolenia w zakresie korzystania z produktu, wdrożenie i wsparcie.
– Wchodząc na polski rynek, potrzebowaliśmy silnego partnera z Polski, który pomógłby nam pokazać nasze rozwiązania lokalnym firmom – mówi Emma Skygebjerg. – Bardzo cieszymy się z naszej współpracy z Alfavox, ponieważ ta firma bardzo dobrze zna rynek i potrzeby klientów.
Alfavox proponuje wdrożenie rozwiązania XL Scheduler WFM przy okazji wdrożeń swoich systemów z rodziny alfa oraz jako uzupełnienie funkcjonalne aktualnie wykorzystywanych systemów innych dostawców.
– XL Scheduler WFM to bardzo dobry produkt dostosowany do polskich norm i prawa pracy, który skutecznie wspomaga zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie, dzięki czemu doskonale współgra z systemami wspierającymi działalność call center. Dzięki narzędziu WFM jesteśmy w stanie optymalizować pracę call center, ze szczególnym naciskiem na kwestię kosztów, pełne wykorzystanie umiejętności agentów przy założonym poziomie obsługi (Service Level) oraz precyzyjne rozliczanie czasu pracy – tłumaczy Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Dzięki tym zaletom oraz konkurencyjności cenowej względem innych rozwiązań tej klasy produkt firmy XL Scheduler jest aktualnie wdrażany w polskich firmach.
XL Scheduler został wdrożony w ponad 150 call center na całym świecie. Rozwiązanie poprawia poziom obsługi, kontroluje przestrzeganie prawa pracy, bierze pod uwagę umiejętności pracowników i pomaga zaoszczędzić zarządzającym contact center aż do 15 procent środków przeznaczanych na listę płac.
Nadesłał:
alfavox
|
Komentarze (0)