Firma » Reklama
Spinacz z logo – pokaż innym swoją firmę!
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Spinacze reklamowe pomagają zaistnieć w świadomości kontrahentów, równocześnie stanowiąc praktyczny artykuł biurowy.
- Czym różni się spinacz z logo od zwykłego?
- Gdzie można wykorzystać spinacze reklamowe?
- Dlaczego spinacz z nadrukiem to dobry wybór?
W poniższym artykule dowiedzą się Państwo, dlaczego warto zainwestować w te małe gadżety i jaki może mieć to wpływ na rozwój firmy. Zapraszamy do lektury!
Czym różni się spinacz z logo od zwykłego?
Jak łatwo się domyślić, spinacze reklamowe na swojej powierzchni mają wyrytą grafikę, slogan bądź inne elementy, które pozwalają zidentyfikować go z konkretną marką lub organizacją. Są one najczęściej większe od standardowych modeli, a dzieje się tak z prostego powodu. Aby logo było widoczne dla innych, spinacze reklamowe muszą mieć odpowiednich rozmiarów powierzchnię, która umożliwia nadrukowanie wyraźnego loga.
Najczęściej producenci pozostawiają szerokie pole do manewru właścicielom firm, i w swojej ofercie posiadają klamry w dowolnym kształcie i rozmiarze. Dużym zainteresowaniem cieszą się spinacze typu WingClip. Ich duża powierzchnia nadruku sprawia, że każde logo jest świetnie widoczne.
Gdzie można wykorzystać spinacze reklamowe?
Spinacze reklamowe to uniwersalny produkt, który sprawdzi się nie tylko w biurze, ale również poza nim. Aby zostać zauważonym przez innych, warto zadbać o to, aby spinacze reklamowe pojawiały się w różnych sytuacjach. Jakich? Podpowiadamy poniżej!
- Konferencje i targi – spinacze z nadrukiem z powodzeniem można wykorzystać na wszelkiego typu wydarzeniach biznesowych. Sprawdzą się jako drobny upominek dla uczestników bądź sposób na identyfikację i wyróżnienie swojej firmy wśród wystawców np. na targach.
- Spotkania firmowe – metalowe spinacze firmowe z logo mogą być elementem wydarzeń wewnętrznych. Pracownicy na pewno docenią personalizowane spinacze podczas prezentacji, szkoleń lub warsztatów, nie tylko ze względu na wygodę ich stosowania, ale również poczucie identyfikacji z resztą zespołu.
- Wydarzenia promocyjne – rozdawane spinacze z logiem firmy na wszelkiego rodzaju imprezach firmowych, koncertach i festiwalach, pomagają promować markę i zająć miejsce w świadomości swoich klientów.
- Dla klientów i partnerów biznesowych – aby docenić swoich kontrahentów bądź wspólników, mogą Państwo podarować im spinacze z logo. Wręczone jako jeden z elementów pakietu będą świetną formą wyrażenia zadowolenia z owocnej współpracy.
- Działy HR. i rekrutacja – spinacze z nadrukiem są przydatnym gadżetem podczas rozmów rekrutacyjnych oraz utrzymania porządku w działach HR. Dodatkowo taka drobnostka wręczona nowemu pracownikowi sprawi, że ten szybciej odczuje przynależność do firmy. Warto wspomnieć, że takie spinacze świetnie radzą sobie z mocnym trzymaniem papieru i ważnych dokumentów.
Dlaczego spinacz z nadrukiem to dobry wybór?
Metalowe spinacze firmowe to świetny i stosunkowo niedrogi sposób na promocję swojej marki. Jest to niebanalna forma nośnika reklamy dla Państwa firmy, która równocześnie jest funkcjonalna.
Warto wybierać spinacze dobrej jakości, które będą dobrą wizytówką dla świadczonych przez Państwa usług. Spinacze np. PromoClip oprócz wysokiej jakości, są również częstym wyborem firm ze względu na unikatowy wygląd z kształtem ogona jaskółki. Wybierając spinacze reklamowe dla swojej firmy, warto zwrócić uwagę na to, aby były zaprojektowane w taki sposób, który nie niszczy papieru podczas codziennego użytkowania.
Spinacze z logo to dobry wybór z kilku powodów:
- promocja marki;
- profesjonalny wygląd;
- identyfikacja pracowników;
- upowszechnianie korporacyjnej kultury;
- praktyczność i funkcjonalność;
- dostępność spinaczy w dowolnym kształcie oraz bogata kolorystyka nadaje im uniwersalnego charakteru.
Podsumowując spinacze z nadrukiem to świetny sposób na wypromowanie swojej firmy oraz forma małego podarku, który na pewno docenią Państwa kontrahenci i partnerzy biznesowi.
Nadesłał:
slawek
|
Komentarze (0)