Firma » Reklama

Sposób na efektywną reklamę Twojej firmy - gadżety reklamowe

Sposób na efektywną reklamę Twojej firmy - gadżety reklamowe
Zobacz więcej zdjęć »
Obecne czasy stawiają przed firmami coraz więcej wyzwań. Konkurencja, droga reklama, uciekający klienci. Wszyscy obecnie szukają sposobu na lepsze przywiązanie klienta do siebie w sposób efektywny i jak najtańszy.

Z pomocą w tym zakresie przychodzą gadżety reklamowe, które użyte w odpowiedni sposób, są świetnym narzędziem na efektywną reklamę.

Wysoka konkurencja w większości branż sprawia, że o klienta należy zabiegać obecnie dużo bardziej niż jeszcze kilka lat temu. "Obcenie dla klientów ważniejsza jest szczerość, serwis, gest marki, niż sam produkt i cena - jak to było jeszcze kilka lat temu" - mówi Marcin Ogiegło z Artigraf.pl. 
Dla tego gadżety reklamowe są dziś kompletnie niezbędne w komunikacji marketingowej z klientem. 
Umieszczone logo na produkcie i wręczone dla klientowi (jak i innym kontrahentom) to gest, który zawsze zostaje zapamiętany. Powoduje trwałe przywiązanie odbiorcy do marki oraz chęć odwdzięczenia się.
Wszystkie powyższe argumenty sprawiają, że gadżety dla firm z logo to sposób na efektywną reklamę dla każdej firmy. Zarówno dużych korporacji jak i małych przedsiębiorców.
Według przeprowadzonych badań przez IPSOS w roku 2018 wynika, że kluczową cechą gadżetów firmowych jest ich funkcjonalność oraz jakość wykonania. Ponadto istotną kwestią jest ich użyteczność.
Znakomitym pomysłem na gadżet są kubki reklamowe. Kubki z logo to artykuł użyteczny, dobrze wykonany a przy odrobinie finezji może być bardzo atrakcyjnym narzędziem marketingowym.

Mnogość gadżetów reklamowych dostępnych na rynku jest ogromna. Artykuły do promocji firmy obecnie występują dla niemal każdej branży i profesji. 
Dzięki temu bez problemu można znaleźć gadżety reklamowe dla branży medycznej lub budowlanej czy jednostek budżetowych.

Ciekawą kategorią są gadżety elektroniczne takie jak np. pendrive z logo, powerbanki z nadrukiem czy słuchawki bezprzewodowe. Upominki reklamowe to również dobre uzupełnienie eventów lub kampanii społecznych, gdzie do masowego rozdawnictwa można wykorzystać np. smycze reklamowe.
Możliwości jest nieskończenie wiele a ograniczyć nas może jedynie kreatywność.

Najważniejszym elementem promocji za pomocą upominków reklamowych jest dopasowanie artykułu pod konkretne zdarzenie. Nie wręczaj kluczowym klientom najtańszego długopisu, jeśli świadczysz usługi remontowo-budowlane ubierz pracowników w firmowe koszulki, a dla 10 najlepszych klientów przygotuj eleganckie skórzane organizery reklamowe. Dbaj o formę i treść po równo a przede wszystkim, wręczaj produkty którymi sam chciałbyś być obdarowany. Dzięki temu osiągniesz sukces a wręczony upominek reklamowy będzie pracował, na dobre imię Twojej marki, przez długi czas.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (2)

  • avatar
    ~Amelia 2020-01-28 15:43:02

    Gadżety przyciągają klientów, byłam na targach Remadays więc wiem jak jest, w lutym też będę się wystawiać, zaopatrzymy się w firmowe krówki i długopisy.

  • avatar
    ~Michał 2020-01-27 09:58:37

    Zdecydowanie gadżety to jedno z lepszych sposób na utrzymanie klienta.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »