Technologie » Internet

Sprawdź czego jeszcze nie wiesz o Influencer Marketingu

Sprawdź czego jeszcze nie wiesz o Influencer Marketingu
Zobacz więcej zdjęć »
nfluencer Marketing to jedna z szybko rozwijających się strategii digital marketingowych, która polega na promocji marki poprzez współpracę z Influencerami. Działania w Influencer Marketingu prowadzone są poprzez różne kanały takie jak np. media społecznościowe i blogi.

To zasięgowa forma reklamy, która potrafi przynieść marce wiele korzyści. Jak dokładnie wygląda Influencer Marketing, jakie efekty przynosi i dlaczego warto uwzględnić go w swojej strategii reklamowej?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Czym jest Influencer Marketing i kim są Influencerzy?

Influencer Marketing jest zbiorem działań prowadzonych w celu promocji danej marki przez reklamodawcę oraz Influencera. Influencer jest zaś osobą, która zajmuje się prowadzeniem różnego rodzaju działań w Internecie – może to być na przykład bloger, vloger, instagramer, gamer (streamer). Zazwyczaj posiada naprawdę spore grono fanów, śledzących jego internetowe poczynania. Influencer charakteryzuje się tym, że wywiera na swoich odbiorców pewnego rodzaju „wpływ” (z ang. influence) – oddziałuje na ich poglądy, decyzje i opinie.

Czym różnią się Influencerzy od celebrytów, aktorów, artystów muzycznych? Są dla odbiorców przede wszystkim o wiele bardziej autentyczni i godni zaufania. Często posiadają podobne hobby, pasje jak ich fani. Czasami mają też zbliżony styl życia i status społeczny (zwłaszcza mikroinfluencerzy). To sprawia, że ich komunikaty są bardzo wiarygodne. To sprawia, że Influencer Marketing jest bardzo skuteczny i przynosi zamierzone efekty.

Przeczytaj więcej na stronie: https://greenparrot.pl/blog/czym-jest-influencer-marketing/.

Jakie korzyści daje Influencer Marketing?

Influencer Marketing to bardzo zasięgowa forma reklamy, a jednocześnie dużo bardziej przystępna cenowo, niż np. reklama w telewizji. Ponadto pozwala na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, przez selekcję Influencerów do współpracy. Odbiorcy danego Influencera to często ludzie o podobnych zainteresowaniach, w podobnym wieku i o podobnej płci. Przykładowo jeżeli promujemy kosmetyki, do współpracy możemy zaprosić beauty-blogerów, a jeżeli catering dietetyczny – fit-instagramerów.

Reklama przygotowana przez Influencerów nie stanowi nachalnej formy promocji, w stosunku do której odbiorcy mogą być sceptyczni i nieufni – wręcz przeciwnie! Influencer może przeprowadzić np. rzetelną recenzję; nagrać film, w którym pokaże ciekawe i oryginalne zastosowania naszego produktu; czy zdecydować się na inną, kreatywną i pomysłową formę reklamową.

Influencer Marketing to też szansa na poprawienie Twoich pozycji w wyszukiwarce Google! Influencer w swoim wpisie, o danym produkcie czy usłudze, na pewno zostawi aktywny link do Twojej strony internetowej, tym samym wspierając jej pozycjonowanie.

Jesteś przekonany, że chcesz wypróbować tą metodę promocji, ale nie do końca wiesz jak się do tego zabrać? Nie znasz zbyt wielu Influencerów i tym bardziej nie wiesz jak się z nimi komunikować? A może nie wiesz, którzy z twórcowych internetowych będą odpowiedni do Twojej kampanii i jaka forma promocji najlepiej się sprawdzi? Działania marketingowe w zakresie współpracy z Influencerami warto przekazać w ręce specjalistów w tej dziedzinie. Sprawdź ofertę Agencji Reklamowej Green Parrot: https://greenparrot.pl/nasza-oferta/influencer-marketing/.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »