Gospodarka » Żywność

Sprytnie przyprawione, czyli smart shopping na co dzień

Sprytnie przyprawione, czyli smart shopping na co dzień
Zobacz więcej zdjęć »
Coraz więcej Polaków jest smart shopperami, czyli robi zakupy kierując się relacją ceny do jakości oraz porównując oferty w różnych sklepach. Dotyczy to nie tylko elektroniki czy ubrań, lecz także produktów spożywczych, na które Polacy przeznaczają znaczną część swojego budżetu.

Właśnie na potrzeby sprytnych konsumentek, które codziennie przygotowują smaczne posiłki dla całej rodziny, odpowiada marka Galeo, oferująca naturalne zioła, przyprawy i mieszanki przyprawowe.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Już 47% Polaków wg GFK Polonia deklaruje, że robi zakupy w inteligentny sposób, porównując ceny i skład produktów, a także szukając korzystnych ofert. Prym w tej grupie wiodą Mistrzynie Domowych Kuchni – żony i matki, będące bardzo dobrymi kucharzami. To właśnie z myślą o nich i codziennym gotowaniu stworzona została marka Galeo. W jej ofercie znajdziemy przyprawy najczęściej używane we współczesnej domowej kuchni polskiej, m.in. pieprz, ziele angielskie, liście laurowe, majeranek, paprykę ostrą i słodką czy bazylię, jak również gotowe mieszanki przyprawowe. Te ostatnie to wynik inspiracji tym, co pojawia się na naszych stołach, na których często gości indyk, kurczak, ryba, mięso mielone i duszone czy wieprzowina lub ziemniaki.

 

Galeo stawia przede wszystkim na wartość cenioną przez Mistrzynie Domowych Kuchni – relację ceny do jakości. Wszystkie zioła, przyprawy i mieszanki przyprawowe są dostępne w cenie na miarę budżetu statystycznej rodziny – średnio około 1,20 zł. W produktach marki znajdziemy tylko wysokiej jakości składniki, bez dodatku glutaminianu monosodowego. Ponadto, na każdym opakowaniu zamieszczono przepis na pyszne i proste danie.

 

Propozycje od marki Galeo to niezastąpiona pomoc dla Mistrzyń Domowych Kuchni, które codziennie przygotowują zdrowe i smaczne posiłki dla swoich najbliższych. Mistrzynie preferują dania z kuchni polskiej, ale chętnie też eksperymentują z przysmakami ze wszystkich stron świata, zwłaszcza jeżeli sprawdzony przepis poleci im przyjaciółka lub ktoś z rodziny. Stawiają na dobrą jakość, ale do zakupów podchodzą racjonalnie. Porównują skład i ceny wybieranych produktów, ponieważ są bardzo dobrymi zarządcami domowych finansów. Chętnie wymieniają się swoim kulinarnym doświadczeniem ze znajomymi.

 

O Galeo

Marka Galeo powstała w 2000 roku w odpowiedzi na ważny trend smart shoppingu obecny w Polsce i na świecie. Odpowiada na potrzeby osób, które każdego dnia samodzielnie przygotowują posiłki i szukają dobrej jakości produktów dostępnych w rozsądnej cenie. W portfolio marki znajdują się przyprawy, zioła, mieszanki przyprawowe oraz dodatki spożywcze niezbędne w każdej kuchni, dopasowane do dań najczęściej pojawiających się na polskich stołach. Galeo razem z markami takimi jak Kamis, Ducros i Schwartz należy do światowego lidera w branży przypraw – firmy McCormick.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Komentarze (1)

  • avatar
    ~kuba 2016-02-04 12:14:47

    coraz więcej osób jest shopperami nawet nie więdząc o tym, porównują ceny nie dlatego że tak im się podoba tylko dlatego że brakuje im na zycie


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »