Społeczeństwo » Społeczeństwo
Sprzątaj polskie Tatry z Biedronką
To wolontariusze, którzy w ramach akcji „Czyste Tatry” zadbają o piękno gór, sprzątając je ze śmieci. Do działania przyłączyła się sieć Biedronka, wspierając akcję finansowo i zapewniając produkty spożywcze do pakietów startowych. Kto chce dołączyć do ochotników, wciąż może to zrobić.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W 2019 roku Tatrzański Park Narodowy odwiedziło 3,7 mln osób. Niestety, część z nich nie doceniła piękna gór, bo jak szacują władze Tatrzańskiego Parku Narodowego, po sezonie letnim turyści zostawili ponad 20 ton odpadów. Tak jest co roku.
Śmieci to nie tylko problem estetyczny. Są też zagrożeniem dla przyrody i zwierząt. Ja sam od ponad 25 lat jestem czynnym tatrzańskim turystą i miłośnikiem Tatr. Dlatego gorąco zapraszam do udziału w tegorocznej akcji „Czyste Tatry”. To unikalna możliwość spędzenia czasu na wolnym powietrzu w otoczeniu majestatycznych gór, połączona z dbaniem o ich piękno. Ta profesjonalnie przygotowana akcja co roku gromadzi rzeszę fantastycznych ludzi o wielkim sercu i ogromnej wrażliwości na losy naszych gór
mówi Tomasz Grzegorczyk, dyrektor działu jakości produktów świeżych i bezpieczeństwa żywności sieci sklepów Biedronka
W organizowanej przez Stowarzyszenie Czysta Polska akcji „Czyste Tatry” może wziąć udział każdy. Warunek jest jeden: dużo pozytywnej energii. O to, by uczestnikom akcji nie zabrakło jej w trakcie górskiej wędrówki zadbała sieć sklepów Biedronka, każdemu wolontariuszowi zapewniając darmowy prowiant na start. Szybkie znalezienie punktów rejestracji i oddawania zebranych odpadów ułatwią mapki dołączane do pakietu startowego. Pakiet zawiera też m.in. worki na śmieci i koszulki z ilustracją Andrzeja Mleczki.
To dla mnie osobista radość i satysfakcja, że tak rozpoznawalna i ceniona w Polsce marka jak Biedronka włącza się aktywnie w edukację ekologiczną naszego społeczeństwa. Dzięki wsparciu idei, która przyświeca projektowi „Czyste Tatry”, możemy dotrzeć z pozytywnym przekazem do milionów Polaków. Z takim partnerem jak Biedronka łatwiej wziąć na barki odpowiedzialność za poprawę kondycji środowiska naturalnego
komentuje Rafał Sonik, prezes Stowarzyszenia Czysta Polska, przedsiębiorca i kierowca rajdowy.
Sprzątasz = wygrywasz
Na wolontariuszy, którzy podzielą się w internecie swoim udziałem w sprzątaniu Tatr, czekają liczne nagrody. 10 osób, które w dniu wydarzenia opublikuje najciekawsze zdjęcia z hashtagiem #CzysteTatryzBiedronką na swoim Facebooku lub Instagramie, otrzyma pakiety z niespodzianką, a najciekawsze trzy fotografie dostaną również bony na 200 zł do wykorzystania w dowolnej Biedronce przez kolejne 6 miesięcy.
Nie tylko jeden dzień w roku
Biedronka wspiera Stowarzyszenie Czysta Polska nie tylko w dniu akcji sprzątania tatrzańskich szlaków. Do udziału w wydarzeniu zachęcają klientów lokalne sklepy, m.in. w Zakopanem. Na rzecz stowarzyszenia Biedronka przekazała też część dochodu ze sprzedaży książki o Eko Słodziakach. Do organizacji trafiła złotówka za każdy egzemplarz sprzedany w Światowy Dzień Środowiska (5 czerwca br.)
Do udziału w projekcie „Czyste Tatry” można się zgłosić poprzez stronę internetową stowarzyszenia lub na miejscu, w jednym z punktów rejestracji (nad Morskim Okiem, w Punkcie Informacji Turystycznej pod Gubałówką, w Kuźnicach oraz Dolinach: Kościeliskiej, Małej Łąki, Strążyskiej lub Chochołowskiej).
Nadesłał:
HKStrategiesPL
|
Komentarze (0)