Firma » Praca

Sprzedaż a wdrożenie systemu CRM

System informatyczny, który jest w pełni zintegrowany z całym przedsiębiorstwem – taki który dostarczy Dyrektorowi Sprzedaży informacji o najważniejszych celach: wzrostowi sprzedaży i rentowności oraz zwiększenie efektowności działań handlowych.

System CMR jest obecnie niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Twojej firmy. W systemie zaimplementowano wszelkie moduły, które skutecznie przygotowują działa analizy danych sprzedażowych, tak, by zainteresowany mógł podejmować właściwe decyzje.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów 

 System CRM będący wsparciem dla sprzedawców, pozwala na budowanie, harmonogramie, utrzymywanie bazy potencjalnych klientów. Jak? System zbiera informacje o potencjalnych i obecnych klientach, co pozwala na skuteczniejsze planowanie strategii marketingowych. System umożliwia kontrolę pracy handlowców względem kontrahentów oraz śledzenie historii działań względem Klienta jego sprawy czy decyzji zakupowych. Rozwiązanie zapewnia wsparcie dla wszystkich najważniejszych działów w przedsiębiorstwie oraz realny i mierzalny wzrost efektywności. Automatyzacja i kontrola procesów sprzedażowych pozwala na obsługę Klienta w zgodzie z polityką firmy. Dlaczego? Ponieważ praca handlowców jest bardziej efektywna przy mniejszej ilości błędów.

CRM – a klienci

 Rozwiązania umożliwiają pracownikom działu handlowego ewidencje podmiotów, inaczej kontrahentów należących do otoczenia firmy. Kartoteka podmiotów jest połączona z kartoteką Klientów, zmiana jest dokonywana w czasie rzeczywistym w obu kartotekach. Umożliwia także ewidencje pracowników firm zarejestrowanych jako podmioty z którymi utrzymujemy kontakt. Każda osoba jest powiązana określonym podmiotem, w przypadku podmiotów będących osobami fizycznymi z jednym podmiotem może być tylko jedna osoba, część danych jest aktualizuje się samodzielnie między kartoteką podmiotów i osób. W przypadku kontaktów daje to możliwość zdarzeń polegających między podmiotem a pracownikiem naszej firmy. Kontakt może być powiązany z konkretną sprawa lub kontraktem, osoba czy dokumentem. Moduły dla sprzedawców umożliwiają handlowcom składanie ofert dla klientów. Propozycje ofert mogą wykraczać poza możliwości sprzedażowe – wydruki ofert, dokumenty powiązane z propozycjami sprzedażowymi, mogą być tworzone automatycznie.

Warto wdrożyć to rozwiązanie do swojej firmy. Jest to wyjście bardzo opłacalne, ponieważ zwiększa szansę na pozyskanie klienta i dopasowanie oferty sprzedażowej do jego zapotrzebowania. Ponad to bardzo dobrym rozwiązaniem wydaje się gromadzenie wiedzy o klientach, ich zachowaniach i odbiorze naszych działań



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kasiamer

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »