Firma » Praca
Sprzedaż a wdrożenie systemu CRM
System CMR jest obecnie niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Twojej firmy. W systemie zaimplementowano wszelkie moduły, które skutecznie przygotowują działa analizy danych sprzedażowych, tak, by zainteresowany mógł podejmować właściwe decyzje.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów
System CRM będący wsparciem dla sprzedawców, pozwala na budowanie, harmonogramie, utrzymywanie bazy potencjalnych klientów. Jak? System zbiera informacje o potencjalnych i obecnych klientach, co pozwala na skuteczniejsze planowanie strategii marketingowych. System umożliwia kontrolę pracy handlowców względem kontrahentów oraz śledzenie historii działań względem Klienta jego sprawy czy decyzji zakupowych. Rozwiązanie zapewnia wsparcie dla wszystkich najważniejszych działów w przedsiębiorstwie oraz realny i mierzalny wzrost efektywności. Automatyzacja i kontrola procesów sprzedażowych pozwala na obsługę Klienta w zgodzie z polityką firmy. Dlaczego? Ponieważ praca handlowców jest bardziej efektywna przy mniejszej ilości błędów.
CRM – a klienci
Rozwiązania umożliwiają pracownikom działu handlowego ewidencje podmiotów, inaczej kontrahentów należących do otoczenia firmy. Kartoteka podmiotów jest połączona z kartoteką Klientów, zmiana jest dokonywana w czasie rzeczywistym w obu kartotekach. Umożliwia także ewidencje pracowników firm zarejestrowanych jako podmioty z którymi utrzymujemy kontakt. Każda osoba jest powiązana określonym podmiotem, w przypadku podmiotów będących osobami fizycznymi z jednym podmiotem może być tylko jedna osoba, część danych jest aktualizuje się samodzielnie między kartoteką podmiotów i osób. W przypadku kontaktów daje to możliwość zdarzeń polegających między podmiotem a pracownikiem naszej firmy. Kontakt może być powiązany z konkretną sprawa lub kontraktem, osoba czy dokumentem. Moduły dla sprzedawców umożliwiają handlowcom składanie ofert dla klientów. Propozycje ofert mogą wykraczać poza możliwości sprzedażowe – wydruki ofert, dokumenty powiązane z propozycjami sprzedażowymi, mogą być tworzone automatycznie.
Warto wdrożyć to rozwiązanie do swojej firmy. Jest to wyjście bardzo opłacalne, ponieważ zwiększa szansę na pozyskanie klienta i dopasowanie oferty sprzedażowej do jego zapotrzebowania. Ponad to bardzo dobrym rozwiązaniem wydaje się gromadzenie wiedzy o klientach, ich zachowaniach i odbiorze naszych działań
Nadesłał:
Kasiamer
|
Komentarze (0)