Firma » Reklama
Srebrne Effie Awards dla kampanii marki Wedel!
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Czekolady „Owocowe Duety”, które pojawiły się na rynku w 2010 roku, stały się jedną z najbardziej pożądanych nowości Wedla. Pomysł, aby w jednej tabliczce, umieścić dwa owocowe nadzienia, w oddzielnych kostkach okazał się strzałem w dziesiątkę.
Tak wyjątkowy produkt potrzebował unikalnej oprawy komunikacyjnej.
Scenariusz reklamy opiera się na rywalizacji dwóch tanecznych zespołów symbolizujących różne smaki owoców. Wyniki sprzedaży owocowych duetów pokazują, że kampania reklamowa spełniła swoje zadanie, docierając do grupy docelowej i umacniając pozycje lidera marki Wedel w segmencie czekolad.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna była agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Poland, a doborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Wedel
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy E. Wedel (PRESS BOX)

Warszawski showroom Aluprof już od roku inspiruje inwestorów i architektów
Samsung Pay debiutuje w Polsce i w Credit Agricole
Premiera marki illu – światło, które wyraża Ciebie
Komentarze (0)