Firma » Reklama
studio PRowokacja dla marki MUD (Make-up designory)
Zobacz więcej zdjęć » |
Do zadań agencji należy przygotowanie kompleksowej strategii działań komunikacyjnych oraz jej egzekucja. Za projekt z ramienia agencji odpowiadają Agnieszka Burzyńska (managing director), Paulina Śliwińska (PR Manager) oraz Jacek Prośniak (junior account executive).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Agencja pozyskała klienta w drodze działań new business. Strategia public relations dla klienta ma na celu budowanie świadomości nowej marki, kreowanie jej ekskluzywnego wizerunku oraz edukację konsumentek.
Marka kosmetyków MUD powstała dzięki talentowi i know-how ekspertów ze szkoły makijażu dla profesjonalistów Make-up designory, którą założono w Los Angeles w 1997 r. We wrześniu 2011 r. powstała w Polsce pierwsza filia szkoły Make-up designory.
Agencja Public Relations studio PRowokacja (www.studioprowokacja.pl) działa na rynku od 2004 roku. W tym czasie agencja zrealizowała szereg projektów public relations dla polskich i międzynarodowych korporacji. Specjalizuje się w obsłudze firm z branży Beauty, Fashion, IT oraz FMCG. W ostatnim roku agencja pracowała m.in. dla kilku projektów firmy Energizer Polska, marki Wilkinson oraz firm Passus sp. z o.o, Panda Security Polska, Belutti.
Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
biuro@studioprowokacja.pl
tel. 42 209 17 45
http://www.studioprowokacja.pl/
Nadesłał:
studio PRowokacja
|
Komentarze (0)