Społeczeństwo » Społeczeństwo
Świat Młodych 2. Druga odsłona świata spoxów, hipstersów i galerianek, czyli jacy oni są w realu?
Zobacz więcej zdjęć » |
Druga odsłona badania ukazuje aktualny obraz młodego człowieka, wraz z otoczeniem, w jakim dojrzewa, wartościami, marzeniami, stosunkiem do świata oraz zachowaniami konsumpcyjnymi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Autorzy - agencja badawcza NUQ Research, należąca do Grupy IQS - dogłębnie analizuje postawy i zachowania, przyzwyczajenia i rytuały, a także style życia i środowisko młodzieży. Przy trwającej blisko pół roku realizacji badania wykorzystano wyjątkową kombinację różnorodnych metod i narzędzi badawczych, wśród których znalazły się obok etnografii i obserwacji uczestniczącej m.in. wywiady grupowe, antropologia wizualna, analiza treści kultury, wirtualna etnografia czy badania ilościowe.
Wnioski z badania są szczególnie przydatne dla wszystkich tych, którzy zajmują się komunikacją marketingową i markami młodzieżowymi. O użyteczności drugiej edycji jest przekonana Alina Lempa, Dyrektor Zarządzająca i Członek Zarządu Grupy IQS, która kilka lat temu sama korzystała z badania. „Pierwsza edycja stanowiła dla Biura Marketingu TVP S.A., którym wówczas kierowałam, podstawowe kompendium wiedzy o rynku młodych osób. Wnioski z badania pozwalały na trafne rekomendacje marketingowo - programowe. Świat Młodych to jedyne tak szerokie spojrzenie na style życie, zachowania i język młodych ludzi - komentuje Alina Lempa.
Projekt realizowany jest nieprzerwanie od 2004 roku. Wyniki badania przedstawiane w formie warsztatu i raportu będzie można zamawiać już od połowy września.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)