Firma » Reklama
Symetria na konferencji eye trackingowej we Frankfurcie
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
W konferencji, zorganizowanej przez jednego z największych światowych dostawców sprzętu do badań eye trackingowych - firmę Tobii, uczestniczyli przedstawiciele czołowych międzynarodowych agencji badawczych oraz instytutów naukowych z Europy i ze Stanów Zjednoczonych.
Konferencja składała się z wystąpień przedstawicieli najważniejszych firm zaangażowanych w badania eye trackingowe, m.in. Tobii, Realeyes, Bunnyfoot, oraz tak zwanych „workshopów" - spotkań grupowych mających na celu rozwiązanie konkretnych problemów badawczych, jak np.:
- badanie serwisów wykorzystujących technologię flash,
- stosowanie metodologii przy małych i dużych projektach badawczych,
- liczebność uczestników badania,
- interpretacja heat map i innych dokumentów wynikowych eye trackingu.
Przedstawiciele agencji Wojtek Chojnacki i Piotr Jardanowski nawiązali kontakty z takimi firmami jak Realeyes czy Bunnyfoot, w zakresie wymiany doświadczeń i wspólnego rozwiązywania problemów badawczych.
Agencji e-biznes Symetria
Agencja e-biznes Symetria oferuje kompleksowe audyty użyteczności i badania eye trackingowe. Projektuje serwisy internetowe, prowadzi analizy e-biznesowe i projekty e-marketingowe, w szczególności kreacje na potrzeby kampanii reklamowych. Twórca serwisów Vitalia.pl, Sympatia.pl i Trener.pl. Do klientów należą m.in.: BZ WBK, Link4, PWN, Nestle, PGNIG S.A., TRIADA SA, TVP, Volkswagen, Kamis, i inni.
Nadesłał:
ap
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)