Technologie » Komputery

System Oracle CRM On Demand w wersji 17 już dostępny

System Oracle CRM On Demand w wersji 17 już dostępny
Zobacz więcej zdjęć »
Nowe funkcje prognostyczne i analityczne zapewniają liczne korzyści oraz maksymalny wzrost produktywności.

System Oracle CRM On Demand w wersji 17 to najnowsza wersja oprogramowania Oracle udostępnianego w formie usługi hostingu, która stanowi dowód ciągłego dążenia firmy do unowocześniania systemu CRM.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W wersji tej wprowadzono rozbudowane funkcje prognostyczne i analityczne, które zapewniają użytkownikom lepszy wgląd w dane ułatwiające podejmowanie decyzji oraz pozwalają zwiększyć produktywność.

Do nowych funkcji prognostycznych udostępnianych przez system Oracle CRM On Demand w wersji 17 należą m.in.: elastyczne kalendarze finansowe umożliwiające zwiększenie produktywności działań biznesowych, możliwość prognozowania zarówno przychodów, jak i sprzedaży ilościowej, oraz funkcja porównywania informacji rzeczywistych z prognozami bieżącymi i historycznymi.

Aby zwiększyć produktywność sprzedaży, w Oracle CRM On Demand 17 wprowadzono liczne rozszerzenia ułatwiające korzystanie z systemu oraz nowy, przeprojektowany interfejs użytkownika. Zespoły handlowców mogą dostosować ten interfejs do własnych preferencji. Pozwala on im także szybko docierać do odpowiednich informacji dzięki nowej funkcji Head-Up Display, lepiej zarządzać listami oraz dostosowywać do własnych potrzeb etykiety pól w module Oracle Mobile Sales Assistant.

System Oracle CRM On Demand pomaga skrócić czas administrowania dzięki zautomatyzowanej migracji oraz narzędziom do ładowania danych. Należy do nich m.in. narzędzie Oracle Migration Tool On Demand służące do migracji zasobów pomiędzy środowiskami oraz narzędzie Oracle Data Loader On Demand umożliwiające tworzenie, aktualizowanie i usuwanie dużych woluminów danych.

Rozszerzona funkcja zarządzania kontaktami z partnerami zapewnia obsługę delegowanych przez partnerów funkcji administracyjnych i analitycznych służących do rejestracji zawartych transakcji, zarządzania finansowaniem, strumieniem sprzedaży itd.

Oprócz 18 dotychczas obsługiwanych języków, system zapewnia dodatkowo obsługę języka brazylijskiego, portugalskiego i norweskiego oraz obsługę wielowalutowości.

Wersja Oracle CRM On Demand Life Sciences Edition udostępnia wyjątkowe możliwości szybkiego przygotowywania prezentacji handlowych oraz uproszczonego zarządzania próbkami i przygotowywania raportów. Z wersji Oracle CRM On Demand Life Sciences Edition mogą korzystać offline zarówno przedstawiciele handlowi, jak i specjaliści ds. obsługi klientów. 

Wypowiedzi towarzyszące 

„Podejmując decyzje na temat wdrożenia nowego systemu CRM czy też aktualizacji systemu istniejącego, podstawowe kwestie rozważane przez wiele przedsiębiorstw sprowadzają się w zasadzie do jednego pytania: „A kiedy ta inwestycja się zwróci?” ― powiedział Robert P. Mahowald, wiceprezes firmy IDC. „Korzyści biznesowe zapewnianie przez system CRM są niezaprzeczalne. Kiedy jednak wdraża się taki system na zasadzie oprogramowania udostępnianego w formie usługi (software-as-a-service), klienci mogą liczyć na bardzo szybki zwrot z dokonanych inwestycji oraz na naturalną przewidywalność projektu. Usługa CRM udostępniana w hostingu, która wspomaga produktywność zespołu handlowców, oferuje funkcje analityczne oraz gotowe aplikacje branżowe, sprawia że większość użytkowników odpowie sobie na to pytanie sama, a odpowiedź będzie brzmiała: 'natychmiast'”. 

„Oracle wprowadza wciąż nowe innowacje i udostępnia klientom zapewniającą największe korzyści oraz najbardziej zaawansowaną i kompleksową, najlepszą w swojej klasie usługę hostowaną dla systemu CRM” ― powiedział Charles Phillips, prezes Oracle. „Nowy system Oracle CRM On Demand 17 pomoże klientom uzyskać pełniejszy wgląd w dane ułatwiające podejmowanie decyzji, zwiększyć wydajność sprzedaży oraz obniżyć koszty. Pokazuje również, jak firma Oracle spełnia podstawowe wymogi przedsiębiorstw dotyczące lepszego wykorzystywania możliwości biznesowych oraz uzyskiwania lepszych wyników finansowych”.  

Informacje dodatkowe

O Korporacji Oracle

Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com

 

Znaki towarowe

Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.

Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych. 

Kontakt

Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Oracle

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »