Firma » Reklama
Szpital Mazovia - nowy klient agencji Neuron
Zobacz więcej zdjęć » |
Do zadań agencji należy przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej, kontakty z mediami oraz opracowanie i wdrożenie serwisu www.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dodatkowo Neuron wesprze Klienta w przygotowaniu otwarcia Szpitala MAZOVIA, które planowane jest druga połowę kwietnia br. Szpital znajduje się przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 47, na warszawskim Ursynowie.
Informacje o NZOZ Szpital MAZOVIA
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital MAZOVIA to placówka specjalizująca się w urologii i ginekologii. Pacjenci znajdą się pod opieką doświadczonego zespołu specjalistów. Przewodniczącym Rady Naukowej szpitala jest urolog - prof. Andrzej Borkowski, w skład Rady wchodzą również: prof. Włodzimierz Baranowski, dr hab. Piotr Radziszewski oraz dr hab. Igal Mor.
Szpital MAZOVIA dysponuje:
- 12-łóżkowym oddziałem szpitalnym z komfortowymi salami chorych jedno- i dwuosobowymi,
- blokiem operacyjnym z dwiema salami operacyjnymi, wyposażonymi w najnowocześniejsze technologie do zabiegów minimalnie inwazyjnych, laparoskopowych i telechirurgii,
- ambulatorium z 5 gabinetami konsultacyjnymi oraz pracowniami: USG, RTG, endoskopową i urodynamiczną.
Informacje o Neuron Agencji Public Relations
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do grona klientów firmy należą m. in.: Monster Worldwide Polska, Netia, ZyXEL, British Council czy Niemczyk i Wspólnicy. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 10 osób.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (1)
12 łóżek na 200 zabiegów to wychodzi średnio 2 dni dla jednego pacjenta, no ciekawe jak to będzie wyglądać w praktyce