Technologie » Telekomunikacja

Sztuczna inteligencja w contact center to… fakt

Sztuczna inteligencja w contact center to… fakt
Zobacz więcej zdjęć »
Sztuczna inteligencja, machine learning i big data w call center. To współczesne rozwiązania, zapewniające jeszcze lepszą jakość obsługi klientów. Usługi bazujące na AI są coraz częściej wdrażane w polskich firmach. Pozwalają zoptymalizować koszty i czas pracy konsultantów call center.

5 razy więcej sztucznej inteligencji (AI) w obsłudze klienta

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jak prognozują raporty Gartnera, do 2021 roku 5-krotnie wzrośnie wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Coraz więcej firm dostrzega potencjał w AI i szuka rozwiązań, które pomogą usprawnić prace oraz zmniejszyć koszty. 91% firm rozpoznawalnych na całym świecie już wdraża rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (badanie MIT Technology Review „Getting to Iconic”). I słusznie! Innowacyjne rozwiązania to ogromne możliwości i szansa na rozwój.

Oszczędność czasu z dialerem predyktywnym

Polskie firmy nie pozostają w tyle. Tide Software od 10 lat dostarcza usługi telekomunikacyjne i idąc z duchem czasu, udostępnia klientom narzędzie dla contact center oparte o algorytmy AI. Inteligentny dialer predyktywny to zaawansowany sposób automatycznego wybierania połączeń. Dlaczego? Skraca czas oczekiwania konsultanta do mniej niż 5 sekund i pozwala zaoszczędzić ok. 15-20 sekund na minutę. Jest efektywny dla call center każdej wielkości – od 3 do 200+ konsultantów. Jest to możliwe, dzięki wykorzystaniu algorytmów uczenia się. Analizują one miliard zdarzeń telekomunikacyjnych rocznie (big data) i określają prawdopodobieństwo dodzwonienia się do danej osoby. Efekty wdrożenia dialera predyktywnego mówią same za siebie – o 20% mniejsza liczba dropów i wzrost skuteczności dodzwonień nawet do 50%*.

A do tego prawdziwy HLR

Dbając o optymalizację kosztów i czasu pracy swoich klientów, Tide Software dostarcza również innowacyjną usługę HLR – Home Location Register. Firma jako jedna
z nielicznych w Polsce umożliwia przeprowadzenie kontroli jakości bazy odbiorców
i zapewnia aktualne dane, odświeżane w czasie rzeczywistym. Taki HLR daje 3 korzyści:

  • usunięcie z bazy numerów nieaktywnych,

  • informację o tym, czy numer jest przeniesiony do innego operatora GSM,

  • weryfikację miejsca przebywania danego numeru, by móc dobrać odpowiednią porę kontaktu.

Wysoki poziom obsługi klienta ma często decydujące znaczenie przy wyborze usług danej firmy. Warto więc zadbać o customer experience. Działając w call center zaprzyjaźnij się
z algorytmami sztucznej inteligencji, bo są przyszłością. Zyskasz wyższy poziom efektywności i zoptymalizujesz zarówno koszty, jak i czas pracy konsultantów.

 

*z wykorzystaniem rotacji numeracją



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Tide Software Sp. z o.o.
http://TideSoftware.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »