Firma » Biznes
Szwedzka sieć Jula otworzyła sklep internetowy
Zobacz więcej zdjęć » |
Sprzedaż elektroniczna została wprowadzona jednocześnie na wszystkich trzech rynkach, na których działa Jula: w Polsce, Szwecji oraz w Norwegii.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Sprzedaż internetowa stanowi kluczowy obszar przyszłego wzrostu i ekspansji spółki. To odpowiedź na oczekiwania naszych klientów coraz chętniej korzystających z rozwiązań umożliwiających niemal niezauważalne przechodzenie pomiędzy poszczególnymi kanałami zakupowymi. Teraz wszyscy mieszkańcy Polski mogą robić zakupy w Jula w dogodnym dla siebie momencie. – podkreśla dyrektor zarządzający Jula Polska, Tomasz Wienke i zauważa:
- Otwarcie sklepu internetowego nie oznacza rezygnacji z rozbudowy sieci sklepów stacjonarnych. Wręcz przeciwnie, obie formy traktujemy jako dopełniające się elementy.
Jula na rynku wyróżnia się unikalną ofertą produktową dla ludzi ceniących aktywny tryb życia i wypoczynek w domu, ogrodzie i plenerze. Zdecydowana większość asortymentu jest dostępna w sprzedaży elektronicznej. Koszt przesyłki, w zależność od gabarytów i wagi zamówionego towaru, rozpoczyna się już od 9,99 zł, a na ewentualny zwrot klient ma aż 30 dni.
Warto zauważyć, że uruchomienie sprzedaży internetowej to dla Jula w pewnym sensie powrót do korzeni. W latach 80-tych sprzedaż wysyłkowa stanowiła dla firmy bardzo ważny kanał sprzedażowy na terenie Szwecji. Rozwój Internetu umożliwił rozwinięcie tej formy sprzedaży w postaci sklepu internetowego.
O firmie:
Jula to sieć multimarketów oferująca swoim Klientom unikalny zestaw 13 000 wyselekcjonowanych artykułów do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiających codzienne zajęcia. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne, które cechuje wysoka – taka, jak w Szwecji – jakość. W Polsce firma posiada 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach i zatrudnia ponad 350 osób. Jula to szwedzka firma rodzinna z siedzibą w Skara, założona w 1979 roku przez Larsa-Gӧrana Blanka oraz Karla-Johana Blanka. Pierwszy multimarket w naszym kraju spółka otworzyła w 2011 roku. Jula działa w oparciu o szwedzkie wartości biznesowe: rzetelność, staranny dobór produktów oraz wysoką jakość obsługi klienta, za którą w Polskim Programie Jakość Obsługi w latach 2014, 2015, 2016 i 2017 otrzymywała tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi”. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.jula.pl
Komentarze (0)