Dom » Wnętrza
Targi BUDMA 2015 sukcesem firmy DLH Poland
Zobacz więcej zdjęć » |
Interesująca oferta standardowa
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Niewątpliwie do odwiedzenia stanowiska firmy zachęcała jego niebanalna kolorystyka, a także funkcjonalny i przyjazny projekt, umożliwiający w prosty sposób bezpośrednie zapoznanie się z prezentowanymi produktami. Niebagatelne znaczenie miały też gabaryty stoiska: oryginalna i imponująca konstrukcja o powierzchni 100m2 skutecznie przyciągała wzrok odwiedzających.
W tym roku myślą przewodnią firmy DLH Poland na Targach BUDMA były inspiracje drewnem, jako materiałem zarówno funkcjonalnym, jak i estetycznym. W związku z tym w ramach standardowej oferty zaprezentowano produkty takie jak: elewacje oraz blaty drewniane, podłogi warstwowe, ale również najnowsze płyty Megapan, a także elewacje typu SmartSide. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się najnowsze tarasowe deski kompozytowe z serii Luna i Viva, które zyskały uznanie gości dzięki swojej uniwersalności oraz wysokim walorom estetycznym.
Bogactwo nowości produktowych
Targi BUDMA 2015 były także okazją do zaprezentowania nowości produktowych firmy, będących ciekawymi rozwiązaniami zarówno dla domu, jak i ogrodu. Znalazły się wśród nich okiennice drewniane typu shutters, mozaiki drewniane, płyty okładzinowe z betonu architektonicznego, płyty mineralno-akrylowe, elewacje i ogrodzenia kompozytowe, a także meble do ogrodów. Odwiedzający chętnie zapoznawali się z najnowszą ofertą firmy, a nowatorskie produkty cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem.
Intensywne cztery dni trwania Targów okazały się inspirującym doświadczeniem oraz okazją do spotkań z klientami i dostawcami. Do dyspozycji gości przez cały okres trwania imprezy byli wszyscy Szefowie Produktów i przedstawiciele działów handlowych z całej Polski, którzy chętnie odpowiadali na wszystkie pytania. O ogromnym zainteresowaniu ofertą DLH Poland świadczy fakt, że podczas Targów rozdano wszystkie katalogi produktowe, a kilkuset klientów zostawiło wypełnione ankiety celem dalszego kontaktu.
Tak duży sukces mobilizuje do dalszej pracy nad nowymi rozwiązaniami produktowymi zarówno do domu, jak i ogrodu.
http://www.dlh-poland.com/
Nadesłał:
E.C.H.O. Communications
|
Komentarze (0)