Firma » Biznes
Taurus oficjalnym przedstawicielem BMC w Polsce
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dystrybucja obejmie wszystkie rodzaje jednośladów z biało-czerwonym logo, w tym m.in. rowery szosowe i MTB.
Podpisane w ostatni czwartek porozumienie zakłada, że Taurus będzie odpowiadał za dystrybucję na terenie Polski wszystkich modeli BMC, czyli zarówno rowerów szosowych oraz MTB, jak i innych podtypów.
„Filozofia stojąca za BMC jest zbieżna z naszą wizją. To właśnie szwajcarska marka wyznacza w rowerowym świecie trendy – tak pod względem designu, jak i w jeszcze większym stopniu rozwiązań technologicznych. Zapewnimy jej odpowiednie miejsce na polskim rynku, sprawny system dystrybucji oraz odpowiednie wsparcie w zakresie promocji” – mówi manager generalny w firmie Taurus, Robert Senczek.
Od wielu lat marka BMC obecna jest w zawodach sportowych najwyższej rangi. W barwach BMC Racing Team, jednego z czołowych zespołów kolarstwa szosowego na świecie, startują m.in. Thor Hushovd, Michael Schär, Peter Velits oraz Cadel Evans. W zespole BMC MTB Racing Team znajdują się z kolei m.in. Julien Absalon, Moritz Milatz i Stephen Ettinger. Szwajcarzy sponsorują ponadto kolarzy enduro oraz triatlotnistów.
Taurus istnieje od blisko 30 lat. Dotychczas to mające główną siedzibę w Mikołowie (Górny Śląsk) przedsiębiorstwo kojarzone było zwłaszcza z produkcją i dystrybucją boxów dachowych oraz uchwytów i bagażników do przewozu samochodem sprzętu specjalistycznego (np. rowerów i nart). Firma wprowadziła do Polski m.in. produkty szwedzkiego Thule, czyli światowego lidera tej branży.
Na rynek rowerowy Taurus wszedł w I połowie 2014 r., kiedy to rozpoczął – jako Kreidler Polska – dystrybucję rowerów niemieckiej marki Kreidler, wcześniej nad Wisłą praktycznie nieobecnej.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
tab2
|
Komentarze (0)