Firma » Reklama
TBWA \ TEQUILA dla AXE
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania, której twarzą został Borys Szyc, obejmuje działania digitalowe wykorzystujące m.in. QR kody na citylightach, przekierowujące do interaktywnej gry z materiałami video oraz spot TV. Akcja potrwa do połowy czerwca br.
Nowa linia żeli pod prysznic marki AXE, w której skład wchodzą zapachy Rise Up, Hot Fever, Cool Metal, Sport Blast i Anti-Hangover, skierowana jest do młodych mężczyzn, dla których dobre samopoczucie jest tak samo ważne, jak atrakcyjny wygląd. Często jednak brakuje im energii,
a piętrzące się wyzwania wybijają ich z rytmu dnia. Nowe żele AXE mają pomóc mężczyznom wrócić do formy i stawić czoła codziennym wyzwaniom.
Twarzą kampanii „Ogarnij się. Wróć do gry” został Borys Szyc, współpracujący już wcześniej z marką AXE. Wystarczy wejść na stronę dedykowaną kampanii www.czystyefektaxe.pl i zapytać Borysa, co zrobić w konkretnej sytuacji. W ramach kampanii zostały przygotowane również citylighty z kodami QR. Należy je zeskanować, aby wziąć udział w interaktywnej grze z Szycem lub obejrzeć animację,
w której aktor pokazuje, jak poradzić sobie ze spadkiem formy, oczywiście dzięki żelom AXE.
TBWA \ TEQUILA jest autorem koncepcji kreatywnej kampanii i odpowiada za działania digitalowe. Agencja jest także twórcą projektu strony internetowej i scenariuszy filmów do interaktywnej gry
oraz animacji. TBWA \ TEQUILA przygotowała ponadto projekty citylightów z kodami QR
oraz adaptację tekstu do spotu TV. Produkcją ponad 70 filmów z Szycem, znajdujących się na stronie internetowej, zajął się Marymont Films we współpracy z E-Graphics. Animację, którą można obejrzeć dzięki QR kodom oraz na stronie internetowej www.czystyefektaxe.pl, wykonali wspólnie: studio Lunapark z E-Graphics i Marymont Films. Media zakupił dom PHD Media Direction. Wsparcie PR zapewnia TBWA PR.
Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca
w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)