Firma » Biznes
TBWA \ TEQUILA konsekwentnie poszerza kompetencje digitalowe
Zobacz więcej zdjęć » |
Do jego obowiązków, oprócz stałego koordynowania działań z zakresu digital, będzie również należał rozwój nowych obszarów technologicznych i silne kreatywne wsparcie projektów New Businessowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Stworzenie nowego stanowiska to kolejny etap rozwoju działu digital i zwiększania naszych kompetencji w zakresie technologii cyfrowych. Awans Marcina jest więc naturalnym efektem tego procesu oraz wynikiem jego dotychczasowego zaangażowania na tym polu. Nowe wyzwania, jakie stoją przed Marcinem, pozwolą jeszcze bardziej efektywnie wykorzystywać jego potencjał przy generowaniu pomysłów kreatywnych – powiedziała Alena Suszycka, Dyrektor Zarządzająca TBWA \ TEQUILA.
Marcin Pyszora związany jest z agencją od ponad trzech lat. Od samego początku zajmuje się działaniami digitalowymi, realizowanymi m.in. dla: Kraft Foods (Maxwell House), Maspex (Tymbark, Kubuś), Kompania Piwowarska (Tyskie, Żubr), Wyborowa (Chivas), Unilever (Lipton). Zintegrowane projekty interaktywne, w które był zaangażowany, zdobyły takie nagrody jak Kreatura czy Golden Arrow. Przed dołączeniem do TBWA \ TEQUILA związany był m.in. z agencją interaktywną Merix Studio. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W wolnym czasie lubi słuchać muzyki z płyt winylowych i czytać książki Charlesa Bukowskiego.
Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. AXA Direct, Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)