Firma » Praca
TBWA \ TEQUILA powiększa dział Digital
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kuba odpowiada również za opracowywanie mechanizmów aktywizacji konsumenckich w Internecie. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami (serwisy www, aplikacje internetowe, aplikacje mobilne) oraz budowaniu strategii działań w mediach społecznościowych.
Przed dołączeniem do zespołu TBWA \ TEQUILA związany był m.in. z MRM Worldwide, Canal+ Cyfrowy, Emarketing Experts czy agencją Biuro Podróży Reklamy. Pracował m.in. dla takich klientów jak: MasterCard, Enea, Sony Poland, Lindt & Sprüngli, Velux, Leroy Merlin, Imprerial Cinepix, Fly.pl czy Invest Bank.
Jakub jest studentem Automatyki i Robotyki na Politechnice Warszawskiej. Jego hobby to fotografia, narciarstwo i motoryzacja.
Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)