Firma » Reklama
TBWA \ TEQUILA wzmacnia dział Digital
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zwiększenie zatrudnienia związane jest z dynamicznym procesem digitalizacji i zwiększaniem kompetencji agencji z zakresu nowych technologii.
Do zadań Moniki Trawińskiej należy przede wszystkim projektowanie stron internetowych, wizualnej strony aplikacji dla mediów społecznościowych oraz urządzeń mobilnych, a także kampanii wsparcia komunikacji w internecie. Nowy webdesigner będzie również wspierać zespół agencji w tworzeniu koncepcji kreatywnych z zakresu digital. Monika wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując m.in. dla Ecreation, GoldenLine czy Webtel. Odpowiadała tam za tworzenie witryn, aplikacji
oraz niestandardowe formy reklamy.
Maciej Musiał w zespole Digital będzie się zajmował szeroko rozumianą komunikacją w social media. W polu jego działań będzie tworzenie scenariuszy komunikacji i ich egzekucja oraz kompleksowy nadzór nad prowadzonymi kampaniami. Dodatkowo Maciej wspólnie z działami Strategii i Kreacji będzie tworzył strategie obecności marek w social media. Przed rozpoczęciem współpracy z TBWA \ TEQUILA pracował dla m.in. Ringier Axel Springer oraz TVN24, gdzie odpowiadał za prowadzenie serwisów online.
Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)