Firma » Biznes
TEQUILA i Maxwell House razem w 2012 roku
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Współpraca TEQUILA z Maxwell House rozpoczęła się w kwietniu 2010 r. w wyniku wygranego przetargu.
Agencja opracowała i wdrożyła wówczas ogólnopolską kampanię „Z Tobą bez przerwy”, która rozpoczęła proces relaunchu marki Maxwell House. Przedłużona właśnie umowa przewiduje kontynuację tej strategii, wzbogaconej o nowe elementy.
Bardzo cieszy nas przedłużony na kolejny rok kontrakt, a co za tym idzie zaufanie, jakim obdarzył nas klient. W ciągu dwóch lat współpracy z Maxwell House zrealizowaliśmy wiele projektów wykorzystujących najbardziej atrakcyjne dla grupy docelowej kanały komunikacji. W 2012 roku zamierzamy nadal aktywizować konsumenta poprzez ciekawe działania w Internecie i in store. Szczegóły będą znane już wkrótce – powiedziała, Dyrektor Zarządzająca TEQUILA.
Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. AXA Direct, Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)