Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

TEQUILA odkrywa nowy wymiar spotkań przy Tyskim

TEQUILA odkrywa nowy wymiar spotkań przy Tyskim
Zobacz więcej zdjęć »
TEQUILA, kreatywna agencja marketingu zintegrowanego, przygotowała prawdziwie piwną atrakcję dla fanów marki Tyskie na Facebooku.

Dzięki aplikacji „Zostań Mistrzem Tyskomatu”, która ruszyła 8 listopada 2011 r., każdy internauta może sprawdzić swój refleks i zagrać w grę z Tyskomatem, nowym gadżetem marki. Do wygrania jest łącznie ponad 1500 litrów piwa Tyskie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Tego lata w pubach całej Polski pojawił się Tyskomat – urządzenie, dzięki któremu każdy może sprawdzić się jako barman i samodzielnie serwować piwo sobie oraz swoim znajomym siedzącym przy stoliku. Wprowadzenie Tyskomatu to jeden z elementów kampanii marki w gastronomii, promującej Tyskie z beczki jako synonim najlepszego piwa.

 

Aplikacja „Zostań Mistrzem Tyskomatu” jest kontynuacją działań realizowanych dla marki Tyskie w gastronomii oraz naturalnym rozwinięciem dotychczasowych aktywności brandu, prowadzonych na portalu Facebook.com. Poprzednie akcje realizowane przez agencję TEQUILA na Facebooku, takie jak Tyski Otwieracz, Piwobranie czy Kocham Piwo, cieszyły się ogromnym powodzeniem, a liczba fanów profilu marki wzrosła dzięki nim do ponad 160 000 osób. Nowa propozycja marki Tyskie jest nie tylko grą zręcznościową, polegającą na jak najszybszym napełnianiu szklanek piwem z Tyskomatu, ale oferuje również dodatkowe aktywności – mapę lokali z Tyskomatami, dzięki której można zapraszać znajomych na piwne spotkania w realnym świecie. 

 

TEQUILA odpowiada za pomysł i przygotowanie całej aplikacji oraz wybór narzędzi komunikacji, dopasowanych do grupy celowej i dla niej atrakcyjnych. Umiejscowienie akcji w naturalnym dla odbiorców Tyskomatu środowisku daje jej nieograniczony zasięg i pozwala na dotarcie z przekazem do szerokiego grona odbiorców. Ponadto, aplikacja przenosi działania ze strefy wirtualnej do świata realnego: internauci mogą wygrywać kupony na Tyskie, a także umawiać się na piwo. Aplikacja została uruchomiona 8 listopada br. i będzie dostępna na profilu marki Tyskie na Facebooku do 7 grudnia.

 

 

Informacje o TBWA \ TEQUILA

TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. AXA Direct, Henkel, Kompania Piwowarska S.A., Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A.




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »