Rozrywka » Hobby
Testerzy sprawdzą jakość w zakupach grupowych
Testerzy, wybrani spośród 53 tysięcy kandydatów w czasie dwuetapowej rekrutacji, będą przez pół roku wspierać serwis MyDeal.pl, pełniąc funkcję „tajemniczych klientów” i testując oferowane produkty i usługi. Celem współpracy, oprócz zapewnienia Testerom ciekawych form spędzenia wolnego czasu, jest sprawdzenie czy wszystkie oferty realizowane są na deklarowanym przez partnerów i oczekiwanym przez serwis poziomie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Mamy nadzieję na owocną współpracę z Testerami – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl – Są to starannie wyselekcjonowane osoby, które szukają ciekawych sposób na spędzanie wolnego czasu i nowych źródeł rozrywki w swoich miastach, a jednocześnie są spostrzegawcze i wyczulone na jakość obsługi. Dzięki ich uwagom chcemy dalej podnosić jakość ofert w serwisie i mieć pewność, że spełnią one oczekiwania użytkowników.
To druga edycja akcji, która w pierwszej odsłonie miała za zadanie przybliżyć internautom samo zjawisko zakupów grupowych.
– Testerzy Deali, którzy pracowali dla nas w ubiegłym roku, sprawdzali „z czym się je” zakupy grupowe. Ich blog pokazał, na czym polega sam mechanizm i że zakupów grupowych nie trzeba się bać, a wręcz przeciwnie, warto z nich korzystać. – dodaje Kaliszewski – W kolejnej odsłonie projektu chcemy skupić się na jakości i przez jeszcze dokładniejszą weryfikację naszych Partnerów przed i po fakcie wystawienia oferty sprawić, że usługi dla klientów MyDeal.pl i zakupów grupowych ogółem, zawsze realizowane będą z najwyższą starannością.
Testerzy będą sprawdzali jakość ofert w kilku miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Szczecinie, Łodzi, Poznaniu, we Wrocławiu, na Śląsku oraz w Bydgoszczy i Toruniu, a także oferty produktowe dostępne w całym kraju. Relacje z ich doświadczeń będą się cyklicznie pojawiały na blogu na stronie MyDeal.pl. Każdy z nich będzie także bezpośrednio współpracował z Działem Jakości MyDeal.pl, przekazując swoje spostrzeżenia i uwagi, które będą pomocne przy decyzji o kontynuowaniu lub nawiązaniu współpracy z partnerem biznesowym.
Nadesłał:
MyDeal.pl
|
Komentarze (0)