Firma » Biznes
TIKKURILA laureatem IX edycji PremiumBrand
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie. Jej znaczenie rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają już proste przekazy reklamowe, a który oczekuje od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.
Cieszymy się bardzo z przyznanej marce Tikkurila nagrody. PremiumBrand jest potwierdzeniem uznania, jakim cieszą się nasze produkty na rynku. Klienci doceniają ich najwyższą jakość, bezpieczeństwo dla zdrowia i środowiska oraz komfort użytkowania - mówi Karina Zawadzka, Brand Manager Tikkurila. - Po nagrodzie Budowlana Marka Roku, którą niedawno odebraliśmy, jest to kolejne wyróżnienie przyznane w oparciu o badanie środowiska, w którym marka funkcjonuje - dodaje.
Badanie reputacji marek, na zlecenie MMT Management przeprowadził na czterech wymiarach („referencje", „atmosfera medialna", „zaangażowanie społeczne", „marka jako pracodawca") Dom Badawczy MAISON. Realizacja badania metodą CATI na ogólnopolskiej grupie reprezentatywnej osób w wieku 15+, N=500 odbyła się na przełomie maja i czerwca 2014. Uroczysta gala wręczenia nagród miała miejsce w dniu 25 czerwca w warszawskim hotelu Polonia Palace.
Oferta Tikkurila obejmuje szeroki wachlarz produktów do dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni. Markę cechuje dbałość o najwyższą jakość i doskonałe parametry użytkowe wyrobów, jak również ekologiczne i bezpieczne dla zdrowia receptury. Dostępna paleta ponad 13 tysięcy kolorów daje niemal nieograniczone możliwości kolorystycznej aranżacji wnętrz.
Nadesłał:
milkas
|
Komentarze (0)