Firma » Biznes

Tikkurila Marką Wysokiej Reputacji Premium Brand 2015

Tikkurila Marką Wysokiej Reputacji Premium Brand 2015
Zobacz więcej zdjęć »
Marka Tikkurila została wyróżniona tytułem Marki Wysokiej Reputacji w kolejnej edycji projektu Premium Brand. Jest to jedyne na polskim rynku badanie, które w tak szeroki sposób analizuje reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym.

Projekt Premium Brand prowadzony jest od 2006 roku, a jego organizatorem jest Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand". Wybór na obszar badania reputacji wiąże się ze wzrostem znaczenia tego pojęcia w biznesie, jak również ze zmianą i rozwojem oczekiwań konsumentów. Do stworzenia silnego brandu nie wystarczy konkurencyjna oferta i dobra jakość produktów. Na reputację wpływają wszystkie działania marki lub firmy, a grono ich odbiorców jest bardzo szerokie - to między innymi konsumenci, kontrahenci, pracownicy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Badanie Premium Brand zrealizował Dom Badawczy Maison na próbie ponad pięciu tysięcy osób. Objęło ono pięć wymiarów, które w największym stopniu decydują o reputacji, czyli: zaufanie do marki, referencje (skłonność polecania marki innym osobom), atmosferę medialną wokół marki, społeczne zaangażowanie (CSR), postrzeganie marki lub firmy jako pracodawcy.

Wyróżnienie zdobyte w oparciu o wyniki obejmujące tak szeroki obszar badawczy, jest dla nas szczególnie cenne - mówi Karina Zawadzka, Brand Manager marki Tikkurila. - Cieszymy się, że doceniana jest zarówno wysoka jakość naszych produktów, ich bezpieczeństwo i komfort użytkowania, jak też inne działania marki. Po nagrodzie Laur Konsumenta, którą niedawno odebraliśmy, jest to kolejne wyróżnienie przyznane w oparciu o badanie środowiska, w którym marka funkcjonuje - dodaje.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

milkas

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »