Firma » Reklama

Timecode dla BOŚ Banku

Timecode dla BOŚ Banku
Zobacz więcej zdjęć »
Dom produkcyjny TIMECODE stworzył kreacje i wyprodukował trzy filmy dla Banku Ochrony Środowiska. Jest to pierwsza współpraca obu firm.

Na potrzeby komunikacji wewnętrznej powstał film informujący pracowników BOŚ o zmianach, które dokonały się w banku oraz o jego nowej strategii biznesowej. Timecode odpowiadał za postprodukcję filmu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W Internecie pojawi się z kolei 2 minutowy spot prezentujący obecnym i przyszłym klientom zalety najnowszego ROR - Konta Wyjątkowego, oferowanego przez BOŚ. Film ma na celu poszerzenie informacji przekazywanych w telewizyjnej kampanii reklamowej. Kreacja i produkcja została zlecona TIMECODE w drodze konkursu ofert. Reżyserem i autorem zdjęć był Michał Englert. Kampania promocyjna rozpoczynająca się w lipcu przeprowadzona zostanie w internecie, a spot obejrzeć będzie można również na kanale TIMECODE w serwisie YouTube www.youtube.pl/timecode.

Spójnym wizualnie uzupełnieniem kampanii Konta Wyjątkowego jest wykonany przez TIMECODE telewizyjny billboard sponsorski Banku Ochrony Środowiska na rzecz akcji „PGNiG - bezpieczeństwo nad wodą", w którą zaangażował się Bank. Billboard jest emitowany w stacjach z grupy TVN.

Timecode to niezależna firma producencka specjalizująca się w kreacji i produkcji spotów reklamowych i profesjonalnych filmów korporacyjnych. W ramach stałej współpracy TIMECODE odpowiada za kreację i produkcję spotów do kolekcji specjalnych wydawanych przez Agorę (od 2007 r.) oraz autopromocję kanałów z grupy Discovery Networks (od 2006 r.)

W portfolio Timecode znajdują się m.in. produkcje dla: GlaxoSmithKline (NiQuitin), Sharp Electronics, Provident, Tchibo, Procter&Gamble, Google, Play, SONY Polska.

Ważniejsze nagrody i wyróżnienia:

2005 - nagroda specjalna na Festiwalu Filmów Korporacyjnych w Wenecji za film „LOGO" dla Pekao S.A.

2007 - nominacja do międzynarodowego konkursu PROMAX/BDA w Berlinie za kampanię wizerunkową dla Discovery Historia "Miejsca".

2007 - Nominacja do Media Trendy za kampanię wizerunkową dla Discovery Historia "Miejsca".

2008 - nagroda w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy „Kreatura" za kampanię "Warszawa 1944 - Bitwa o Polskę" dla Discovery Historia.

2008 - Pierwsza nagroda w kategorii Best Documentary na Worldwide Short Film Festival w Toronto oraz pierwsza nagroda w kategorii Best Documentary na Manlleu Short Film Festival w Barcelonie za film dokumentalny „Ziętek"

2008 - wyróżnienie w Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy „Złote Orły" za kampanię wizerunkową „Znajdź Swoją Historię" dla Discovery Historia



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »