Gospodarka » Żywność
Tradycyjnie pyszne Święta
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Kampania reklamowa Galeo realizowana będzie w prasie poradnikowej od początku marca. W jej ramach zostaną pokazane pieprz czarny mielony oraz majeranek Galeo, po które konsumenci często sięgają przygotowując dania nie tylko na Wielkanoc. Kampanię spina hasło „Tradycyjnie pyszne Święta” oraz claim marki „Warte dodania”. Zobaczymy ją w formacie full page w dwutygodnikach „Przyjaciółka”, „Pani Domu” oraz w miesięczniku „Poradnik Domowy”, a także w ich wielkanocnych wydaniach.
W ofercie marki Galeo znajdziemy przyprawy najczęściej używane we współczesnej domowej kuchni polskiej, m.in. ziele angielskie, liście laurowe, paprykę ostrą i słodką czy bazylię. Portfolio dopełniają gotowe mieszanki przyprawowe, inspirowane chętnie przygotowywanymi daniami, np. do kurczaka, ryby czy mięsa mielonego. Marka stawia na relację ceny do jakości, a także nie stosuje dodatku glutaminianu monosodowego.
Kreację przygotowała agencja Albedo Marketing, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR realizuje JBcomm.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
JBcomm
|

Jakie korzyści daje ocieplenie ze styropianu?
Pięć kierunków, które zdefiniują przyszłość biur w 2026 roku
Blisko 160 milionów kobiet na świecie wciąż nie ma dostępu do antykoncepcji awaryjnej
Skorzystaj z niedzielnej odsłony Magii Bonusów i sprawdź dodatkową pulę lokali z rabatami
Komentarze (0)